יעקב טולדנו ראש המועצה השני של מגדל העמק שהחליף את צבי אלדרוטי ז"ל ריגש את הקהל הרב שבא לטקס ההוקרה לפועלו שערכה הרשות לאחרונה בעיר.

טקס ההוקרה לראש המועצה הראשון של מגדל העמק צבי אלדרוטי ז"ל ממשיך להיות חלק מהשיח הציבורי. במהלך הערב נשא דברים מי שהחליפו בתפקיד, יעקב טולדנו, תושב העיר, שריגש את הקהל הרב שהגיע לחלוק כבוד ולהיזכר בערגה בתקופה ההיא.

טולדנו שהיה חברו הקרוב של אלדרוטי והיה חבר בוועדת ההיגוי להפקת הערב שיזמה הרשות המקומית, נבחר לשורות המועצה בשנת 1974. שלוש שנים לאחר מכן הצהיר ראש המועצה דאז אלדרוטי על פרישתו בעקבות שליחותו מטעם המדינה לארגנטינה. "הייתי באותו יום במילואים, נזכר השבוע טולדנו והוסיף: "מתקשר אליי צבי ואומר לי אני פורש מהתפקיד ואני רוצה שאתה תחליף אותי". טולדנו חזר הביתה וכעבור מספר ימים אישרה מועצת העיר את מינויו לראש המועצה השני של מגדל העמק. במהלך כהונתו המשיך טולדנו לקדם מספר פרויקטים שאלדרוטי החל כגון גני ילדים, בית הספר "יגאל אלון" אך יותר מכל זכור טקס גזירת הסרט של המתנ"ס העירוני שנרשם בתקופתו ובמהלכו אף העניק לאלדרוטי ז"ל את אזרחות הכבוד של העיר על תרומתו הענפה לבניית העיר לאורך השנים. "היה לי הכבוד להמשיך את דרכו של אלדרוטי שהיה חברי הטוב גם שנים ארוכות לאחר מכן".

קצת פחות משנתיים לאחר שנקרא לדגל סיים טולדנו את תפקידו כראש המועצה ובמקומו נבחר שאול עמור ז"ל. "מיד לאחר עלייתו של מנחם בגין לשלטון, רוח השינוי השפיעה גם על הבחירות ברשויות וביניהן מגדל העמק" נזכר השבוע טולדנו שהמשיך לכהן כממלא מקומו וסגנו של שאול עמור ז"ל במשך שלוש קדנציות כך גם בקדנציה הראשונה של אלי ברדה ובסך הכל כיהן כחבר מועצה למעלה מ-20 שנה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here