הקשר בין היסודות בכף הרגל ובין המזלות (חלק שני)

 

במאמר הקודם עסקנו ביסודות הגבריים המאמר הזה ממשיך ועוסק ביסודות הנשיים.

יסוד המים: זהו יסוד נקבי. משקף בגוף את חלל הבטן. מערכת העיכול של המזון שאנו מכניסים לגוף וגם מערכת העיכול של הרגשות שלנו. המים מסמנים את העולם הרגשי שלנו.

אנחנו יכולים לתת לרגשות שלנו להשתלט עלינו או שאנחנו שולטים בהם. האם אנחנו מפחדים מהמים העמוקים שלא ידוע מה יש בתוכם, או שאנחנו מסתקרנים להיכנס למים ולבדוק מה יש בתוכם. זה מקביל למערכת יחסים שכשמתחילים אותה נכנסים אל הלא נודע אך במהלך הזמן הדברים נעשים ברורים ומוכרים לנו. מזלות המים הם:סרטן,עקרב ודגים.

בני מזל סרטן הם אנשים רגישים ומופנמים. יש להם נטייה לנוסטאלגיה. הם מושפעים בקלות מהאווירה סביבם ומשקפים אותה במצב רוח שלהם.הם רגישים מאוד ונפגעים בקלות.מחפשים הגנה במקומות הבטוחים כמו בית, משפחה, מיטה. בני מזל סרטן הם אנשים שמטפלים מטבעם. הם רוצים להעניק, לטפל ולהגן.הגישה שלהם לחיים היא אינטואיטיבית ורגשית הם פועלים מהבטן. בני מזל עקרב הם אנשים עם אישיות חזקה ובלתי מתפשרת.בעלי שליטה עצמית ויכולת עמידה בקשיים. בני מזל עקרב יתנו את עצמם בצורה מוחלטת למען מטרה מסוימת או אדם שהם אוהבים.ישקיעו את כול רגשותיהם במטרה שלהם. כמו שהם נותנים מעצמם למטרה כך הם גם יכולים לפתח רגשות שנאה. את בני המזל הזה ניתן להגדיר כמים שקטים חודרים עמוק. מבחוץ שלווים עם מבע שלא מסגיר דבר ומבפנים מלא ביצרים סוערים אשר יכולים להוביל אותו לעשייה חיובית ולמעוף ובאותה המידה עשייה שלילית של חתרנות וארס. בני מזל דגים הם אנשים מיסטיים ורגשיים. יש להם נטייה לשגות בחלומות ולהיות נוגים הם מסתובבים בעולמנו כשראשם בעננים. הם אידיאליסטיים מאמינים בהקרבה עצמית. בני מזל דגים מזדהים בקלות עם הזולת. הם גם סולחים בקלות. בני מזל דגים מתרשמים בקלות מכול חוויה ונוטים להתרגשות.הם מייצגים את מסתורי הים. בכול מזלות המים ניתן לראות שהם מושפעים מהרגשות שלהם. בין אם הם מסתירים זאת היטב או מחצינים זאת. אצל אדם שיסוד זה הוא הדומיננטי, קשת כף הרגל תהיה גדולה יותר משאר האזורים. נוכל לראות סימנים מזהים בקשת. אנשים עם פלטפוס לדוגמא אלה אנשים רגישים שדורכים על הרגשות שלהם ונותנים גם לאחרים לדרוך עליהם. אנשים שהקשת שלהם גבוהה מידי אלה אנשים שלא נותנים לאחרים לגעת להם ברגשות.

יסוד האדמה: זהו יסוד נקבי.משקף בגוף את אגן הירכיים, אברי המין והרבייה.על האדמה אנחנו עומדים. על האדמה אנחנו בונים את הבית שלנו. האדמה מייצגת עבורנו רכושנות. על אדמה אנחנו נלחמים. האדמה מייצגת אנרגיה של אלימות. מלחמות, הצורך להשאיר את זרענו אחרינו,פוריות. המזלות שקשורים ליסוד האדמה הם:שור,בתולה וגדי. בני מזל שור הם אנשים עם אופי יציב.הם נותנים הרגשה של אדמה מוצקה. שמרניים והולכים בתלם. אפשר לסמוך עליהם. רוב בני מזל שור צריכים את הביטחון הכלכלי כדי לדעת שהגיעו אל המנוחה והנחלה שלהם.הם צריכים לגור בסביבה כפרית, קרוב לאדמה. גם אם בגלל נסיבות החיים הם גרים בעיר, הם ימצאו שם את הפינה השקטה שלהם, קרוב לאזור עם ירק. יעסקו בגננות או יגדלו עציצים. בני מזל בתולה הם אנשים שפועלים יותר מהשכל מאשר מהרגש. כול בעיה שהם נתקלים בה תפורק לגורמים כדי שירדו לעומקה. הם מתייחסים לפרטים הקטנים ביותר.בני מזל בתולה הם אנשים מופנמים, שקטים, צנועים. הם אוהבים את הפרטיות שלהם. שומרים מרחק. שומרים על הטריטוריה שלהם.בני מזל בתולה נוטים לדאגנות יתר שעלולה להביא אף לכיב כיבה. בני מזל גדי הם אנשים אחראים, עם רגליים על הקרקע, מפוקחים,יכולת ריכוז גבוהה ודייקניים. יש להם שאפתנות גדולה, הם רוצים להתקדם בחיים, אך ההתקדמות שלהם היא איטית, צעד,צעד. הם מגיעים אל הפסגה בזכות עבודה קשה והתמדה. השאיפה של בני מזל גדי להצליח היא חזקה ומטרתם היא להשיג ממון ובעזרתו ביטחון. אצל אדם שיסוד האדמה שלו דומיננטי נראה את העקב גדול מעט משאר היסודות. צבע העקב יהיה חום אדמדם. היסוד הזה הוא הכי כבד. אנשי אדמה הם אנשים כבדים שצריכים את הביטחון ומוצאים אותו במעמד וברכוש. גם הבעיות שיש באזור הזה הן בעיות שתהליך הריפוי מהן הוא איטי. אפשר לראות בעיות בגב תחתון ובעיות כמו טחורים.

בכול אחד מהיסודות ברגל נמצא גם קצת מהיסודות האחרים, לדוגמא: באוויר תמיד יהיה גם קצת אש, מים ואדמה. הבעיה היא כאשר יש יותר מידי מיסוד מסוים כי זה אומר שלאותו יסוד ממנו יש עודף במקום שלא צריך, יש חוסר במקום אחר. הטיפול ברפלקסולוגיה בעצם עובד על עיקרון של איזונים. כדי להביא להקלה על המטופל, צריך לאזן את היסודות בכף הרגל שלו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here