הארי מציגים את התערוכה שהכינו במסגרת הצדעה למייסדי העיר

תלמידי בית הספר חמ"ד האר"י, השיקו בשיתוף הגרעין התורני ציוני "אורות יהודה", את מיזם "הולכים בשבילי המייסדים" המבקש להנציח את המפעל הציוני החלוצי של מייסדי מגדל העמק.

תלמידי בית הספר "הארי" "הולכים בשבילי המייסדים" ומנציחים את מייסדי מגדל העמק: לכבוד 70 למדינת ישראל ו-65 למגדל העמק, חברי הגרעין הציוני תורני במגדל העמק "אורות יהודה" חברו לתלמידי  בית הספר "הארי" במגדל העמק ויחד השיקו פרויקט מיוחד שמטרתו הכרת תודה וטובה לאנשים שהקימו את העיר. הפרויקט הנושא את השם "הולכים בשבילי המייסדים" מבקש להנציח את סיפור המייסדים ומהווה תהליך חינוכי לתלמידים שילמדו ויעמיקו את הידע על העיר בכללותה ובפרטיה השונים.

הפרויקט נבנה כתהליך של חקר כאשר כל שכבה קיבלה נושא לחקור וללמוד כגון שם העיר, סמל העיר, דמויות חשובות ובולטות, רחובות ומקומות בעיר וכן הקמתה של העיר ושנותיה הראשונות. בסופו של תהליך הכינו והציגו התלמידים את עבודתם שמסכמת שלמדו. הפרויקט שבו השתתפו כ-180 תלמידי בית הספר הושק ביום העצמאות האחרון באירוע ססגוני בו השתתפו התלמידים, בני המשפחות, חברי הגרעין ותושבים רבים וסוכם בטקס סיום השנה שהתקיים בשבוע שעבר בבית הספר וכלל תערוכה עם יצירות הכיתות בנושא הפרויקט. חשוב להדגיש כי לפרויקט שותפים גופים נוספים ובראשם הרשות המקומית, מינהל החינוך, תרבות יהודית במתנ"ס העירוני, תנועת 'בני עקיבא', בנות השירות הלאומי, כפר הסטודנטים, קהילות ובתי כנסת בעיר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here