שאול דוד בכנס

איש התקשורת והכתב לאיכות הסביבה של ערוץ 10 אלי לוי נענה להזמנת תאגיד המים האזורי "מי רקת טבריה" וקיים הרצאה לתושבי טבריה והסביבה אודות מצבה הנוכחי של הכנרת. 

ביום שני האחרון התקיימה בטבריה הרצאה ייחודית תחת הכותרת "ים של דמעות" אותה העביר כתב איכות הסביבה של ערוץ 10, אלי לוי, אודות מצבה הנוכחי של הכנרת. את ההרצאה יזמו ראשי תאגיד המים "מי רקת טבריה" כחלק ממסע הסברה לתושבי העיר ויישובי התאגיד על מצבה של הכנרת ומה צופן לה העתיד. כידוע, העיר טבריה הינה העיר היחידה בארץ שתושביה מקבלים את מי השתייה שלהם ישירות מהאגם הלאומי.

לוי, שיצר סדרת הרצאות על הימים, החופים והנחלים בישראל תחת השם "קו פרשת המים", התמקד בהרצאתו בה נכחו ראש העיר טבריה ויו"ר דירקטוריון התאגיד יוסי בן דוד, חבר המועצה רפאל טרבלסי, מנכ"ל העירייה עופר אזרד, דובר העירייה אילן אוחנה, מנכ"ל התאגיד שאול דוד, עובדי התאגיד, אנשי מקצוע בענף המים ותושבים, בסיפורו של האגם השזור בסיפורה של מדינת ישראל עוד מימי התנ"ך ותפקידו כמקור מרכזי למי שתייה וחקלאות לאורך ההיסטוריה. בהמשך התייחס לוי לסיבות שהביאו לכך שעתיד הכנרת לוט בערפל במיוחד בשנה בה מפלס המים בכנרת נמוך במיוחד. מנכ"ל תאגיד המים, שאול דוד סיפר: "ביקשנו לקיים את ההרצאה כדי להוסיף פעילות נוספת שמקיים התאגיד עבור הקהילה. להפתעתנו, במהלך ההרצאה גילינו יחד עם תושבי העיר שהגיעו להרצאה עוד כמו עובדות חדשות על האגם שלנו ועל מצבו".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here