שלוש תלמידות מנצרת עילית בין 70 מקבלי אות מצטייני הנשיא בחינוך

ליאת לזבר וקורל פרוקוביץ מתיכון אורט "שרת" ותרין פרנקו מתיכון אורט "אלון" השתתפו בטקס החגיגי שהתקיים בשבוע שעבר בבית הנשיא והוזמנו השבוע לפגישה אישית עם ראש העיר רונן פלוט

 

לכבוד 70 שנים למדינת ישראל הוענק ביום רביעי שעבר אות הנשיא ל 70 מורים ו 70 תלמידים מכל רחבי הארץ אשר בלטו בהישגיהם ובתרומתם לחברה ולקהילה. מכל מחוז של משרד החינוך קיבלו תשעה תלמידים את האות וזאת לאחר שוועדה מקצועית בחנה את ההמלצות שקיבלו ממנהלי בתי הספר בו הם לומדים. למערכת החינוך של נצרת עילית היה ייצוג מכובד בטקס : שלוש תלמידות יב' משני בתי הספר התיכוניים אורט "שרת" ו"אלון" זכו באות הנשיא בהוקרה על פעילותם ההתנדבותית הענפה ותרומתם המיוחדת למען הקהילה. התלמידות הזוכות: תרין פרנקו, ליאת לזבר וקורל פרוקוביץ התרגשו לקבל את האות : זה בהחלט כבוד גדול" אמרו בתגובה  וציינו כי עצם ההתנדבות מבחינתם היא הזכייה האמתית בפרס "היכולת להתנדב למען האחר נותנת לנו סיפוק עצום, אנחנו מקבלים בעצם הנתינה".

 

ביום שני השבוע הוזמנו התלמידות יחד עם מנהלי בתי הספר, דוד אטמור מאורט אלון וד"ר סיגל ברגר מאורט שרת, למפגש חגיגי עם ראש העיר רונן פלוט. :"אנחנו גאים בכן מאוד" ברך פלוט את התלמידות "פעילותכן יוצאת הדופן היא מקור גאווה לעיר ותעודת כבוד למערכת החינוך העירונית ולשני בתי הספר התיכוניים: אורט "שרת"  בהנהלת ד"ר סיגל ברגר ואורט "אלון" בהנהלת דוד אטמור.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here