RUB

שרת העלייה והקליטה סופה לנדבר הייתה אורחת הכבוד ב"יום העלייה 2018" שהתקיים במגדל העמק וכלל תערוכת צילומים מגלי העלייה לאורך שנותיה של העיר ומופע עדות מרגש.  

"יום העלייה 2018" צוין במגדל העמק בשרשרת אירועים מרגשים באירוע מרכזי שהתקיים בהיכל התאטרון העירוני בהשתתפות שרת הקליטה סופה לנדבר, ראש העיר אלי ברדה, ממלא מקומו סרגיי אוקלנדר, חברי מועצת העיר מטעם סיעת "מגדל העמק ביתנו" יורי סוקולסקי, אירה קבקוב ואידון איפראימוב, מנהלת אגף הקליטה פאני טבלוביץ, סגניתה הלנה רוזנפלד, וצוות האגף וכן מאות מתושבי העיר, עולים וותיקים, עולים חדשים ותושבים שמילאו כל פינה בהיכל.

האורחים שהגיעו נהנו מתערוכת צילומים שתיארה את העליות של העדות השונות למגדל העמק לאורך שנותיה של העיר. כמו כן הציג אגף הקליטה סרט דוקומנטרי על משפחות עולים שהגיעו למגדל העמק בשנים האחרונות וסיפרו על הסתגלותם בעיר שעטפה אותם באהבה מאז יומם הראשון. בהמשך נהנו הצופים ממופע תאטרון שהחל בכניסתם של חמישה ילדים מהעיר הלבושים בבגדים מסורתיים של העדה שלהם והמשיך בקטעי תאטרון על כל עדה ועדה ולמעשה ההפקה נתנה ביטוי לרב תרבותיות שמרכיבות את משפחת מגדל העמק וכללה שירים ומופעי פולקלור שכללו ריקוד קווקזי, זמרים מהעדה האתיופית ובני המנשה, להקת פנטזיה המורכבת מילדי עולים מחבר המדינות ומופע ריקודים סלונים. מנהלת אגף הקליטה, פאני טבלוביץ אמרה: "אנו שמחים וגאים לציין את 'יום העלייה' במגדל העמק במעמדה של שרת הקליטה סופה לנדבר ובהשתתפות עולים אשר הגיעו למגדל-העמק לפני יומיים ועולים שהגיעו לפני 20 שנה. 'ביום העלייה' אנו מצדיעים לכל העולים שבחרו לבנות במגדל העמק את ביתם. אנו מוקירים ומעריכים את תרומתם המשמעותית להתפתחות העיר בכל התחומים".

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here