תלמידות בית הספר "פנינת אור" במגדל העמק סיכמו שנת פעילות כאשר הציגו לראש העיר אלי ברדה, רב העיר יצחק גרוסמן ומנכ"לית "סיסמא לכל תלמיד" מגי אסייג את הפרויקטים אותן ביצעו באמצעות התכנית של "סיסמא לכל תלמיד".

בי"ס "פנינת אור" במגדל אור קיים יום שיא בנושא "יפו פעמיך" – נשות הוד ביהדות, בהשתתפות ראש העיר אלי ברדה, רב העיר יצחק גרוסמן ורעייתו הרבנית אסתר גרוסמן והרבנית יהודית יוסף כלתו של הרב עובדיה יוסף ז"ל. יום השיא נפתח בקונצרט שלאחריו הציגו התלמידות את הדמויות עליהן למדו, וביניהן הגברת שרה שנירר, הרבנית מרגלית יוסף, הרבנית בת שבע קנייבסקי והרבנית אסתר גרוסמן. האורחים התרשמו ממגוון התוצרים הדיגיטליים שיצרו התלמידות אודות נשות ההוד ביהדות, וממגוון הכלים המתוקשבים, לרבות ספרים דיגיטליים, מציאות רבודה, ועוד.

בהמשך הביקור צפו האורחים בשיעור מקוון של הרב גרוסמן שליט"א, בו לקחו חלק בתי ספר נוספים השותפים במיזם. במהלך השיעור הסביר הרב את הנושא "יפו פעמיך" והשיב על שאלות התלמידים. בסיום העבירו תלמידות בית הספר חידון אינטראקטיבי לאורחים.

מנכ"לית מיזם "סיסמה לכל תלמיד", מגי אסייג, סיכמה את הפעילות: "התרגשתי מהעשייה המופלאה של תלמידות "פנינת אור" ומהיכולות הדיגיטליות שהפגינו. התלמידות עשו שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ובמיומנויות המאה ה-21 על מנת להציג את פועלן ואת מורשת הנתינה והחסד של נשות ההוד ביהדות".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here