תערוכת

בחסות משרד המדע הטכנולוגיה והחלל ובשיתוף הנהלת המכללה ועיריית נצרת עילית .

"בחזוני אני רואה תלמידי כיתות א' – י"ב מנצרת עילית והאזור כולו מגיעים ללמוד, להעשיר, להחכים וליהנות מתערוכה מיוחדת במינה, המספרת את סיפורו של המדע הישראלי והפיתוחים שהשפיעו על העולם" אומרת מנכ"לית מכללת נצרת עילית-יזרעאל, תרצה ריבק ומברכת על החלטת משרד המדע בראשות השר אופיר אקוניס העניק למכללת נצרת עילית יזרעאל, לרגל 30 שנים להיווסדה, תערוכה קבועה ומיוחדת במינה  "תגליות ופיתוחים ישראליים" התערוכה הונחה אחר כבוד בשלושת קומות המכללה, כאשר במבואה יוצג שם התערוכה בשלש השפות: עברית, ערבית ואנגלית ובקומות השנייה והשלישית יעוטרו המסדרונות בפרטי התערוכה הייחודית.

53 מוצגים יוצגו בתערוכה המרשימה ויספרו את סיפור התגליות והפיתוחים הישראלים שהשפיעו על העולם, מאלברט איינשטיין ועד האסטרונאוט אילן רמון.

תרצה ריבק מנכ"לית המכללה פועלת בימים אלה יחד עם ראש מנהל חינוך וקהילה בעירייה, אורנה פישר להפוך את התערוכה הייחודית למפגש בלתי אמצעי לתלמידי בתי הספר בעיר, מכיתות א' ועד י"ב, בה יחשפו לעולם הפיתוח הישראלי והשפעתו בעולם. "אני רואה בתערוכה מלבד היותה 'קירות מדברים ומלמדים' לסטודנטים ולמרצים במכללה, גם מעיין גדוש של ידע, והנגשתו באופן ידידותי לתלמידי בתי הספר, כל אחד לפי רמתו, אני מאמינה שסיורי למידה של תלמידים בתערוכה יעניקו להם ערך מוסף" אומרת ריבק.

בשבוע הבא תושק התערוכה במעמד ראש העיר נצרת עילית רונן פלוט , מנהלי המחלקות בעירייה, חברי דירקטוריון המכללה , סטודנטים ובוגרי המכללה .

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here