גל קסטל, מנהל השיווק של חברת ‘ארזים’ (ג.י.א): “ארזים מוכיחה שאפשר אחרת- גם לדאוג לצעירים וגם להגביר את היצע יח”ד- כשכל הצדדים מרוויחים”

הדירות האחרונות בפרויקט קונספט מגדל העמק נחטפות בזו אחר זו, ובחברת ארזים (ג.י.א) מעמידים למכירה בימים אלה את הדירות האחרונות בפרויקט * בצעד נדיר, החליטה החברה לשווק חלק מהדירות במסגרת 'מחיר למשתכן', למרות שהסטנדרט שלהן גבוה משמעותית ממה שנהוג כיום בפרויקטים מסוג זה. מנהל השיווק של החברה, גל קסטל, מסביר: "אם עובדים נכון- כל הצדדים מרוויחים. גם הזוגות הצעירים, גם משפרי הדיור וגם הקבלנים."

חברת ארזים (ג.י.א) מקבוצת אורון אחזקות והשקעות בונה בימים אלה את פרויקט "מגדל העמק CONCEPT", הכולל 88 יחידות דיור ובנייתו צפויה להסתיים לקראת אפריל 2020.

מגדל העמק – קרדיט ארזים (ג.י.א)

"מדובר בפרויקט שאנחנו מאוד גאים בו", אומר מנהל השיווק של חברת ארזים (ג.י.א) מקבוצת אורון אחזקות והשקעות, גל קסטל. "הפרויקט ממוקם בנקודת הנוף הטובה ביותר במגדל העמק והוא זוכה לפופולאריות רבה בעיר, כאשר 30 יחידות הדיור הראשונות בפרויקט 'נחטפו' תוך שבועות ספורים".

למרות הצלחת הפרויקט, יצאה החברה בצעד נדיר והחליטה להקצות חלק מהדירות בפרויקט המבוקש לטובת שיווק במסגרת תכנית 'מחיר למשתכן'. "למרות שהדירות נמכרו בקצב מהיר במיוחד, החלטנו להיענות לקול הקורא של משרד השיכון, ולאפשר מכירתן של 34 יח"ד בפרויקט במסגרת תכנית מחיר למשתכן. בחישוב מאוד פשוט, הבנו שהמחיר לדירה יירד עבור הזוגות הצעירים, אבל עבורנו- הרווח ממכירתה לא ישתנה משמעותית וזאת לאור ההסדר המיוחד שהגענו עם משרד הבינוי והשיכון. ואם כבר נפלה בחלקנו ההזדמנות לעזור לזוגות הצעירים באזור- למה שלא נעשה זאת?", אומר קסטל.

עבור הזוגות הצעירים, מדובר בהזדמנות של ממש. הדירות נבנות בסטנדרט גבוה במיוחד, כאשר מראש הן הותאמו לשיווק לקהל הרחב. בהחלטה גורפת, קבעה חברת ארזים (ג.י.א) כי לא יהיה כל הבדל בין הדירות המשווקות בשוק החופשי ובין

הדירות המיועדות ל'מחיר למשתכן'. "אנחנו לא מאמינים בהפרדה חברתית וביצירת מעמדות בתוך הפרויקט. ראוי ומתבקש, שכל מי שירכוש דירה יקבל את אותו

המוצר שעליו שילם, בלי שום הבדלים. לכן, הסטנדרט בדירות שלנו צפוי להיות גבוה משמעותית ממה שהתרגלנו לראות בפרויקטים של "מחיר למשתכן" ברחבי הארץ", אומר קסטל.

בחברה מדגישים כי הפרויקט הופך לכדאי במיוחד, כאשר זכאי משרד הבינוי והשיכון שיזכו לרכוש דירה בהגרלה בפרויקט, יהיו זכאים גם למענק מדינה בגובה של 60,000 ₪, מעבר למחיר המיוחד שניתן יהיה לרכוש במסגרת ההגרלה.

"במסגרת ההסדר שהושג עם משרד השיכון אנחנו יכולים להקצות דירות לזכאים, כשבעצם כולם מרוויחים. הזוגות הצעירים יקבלו הנחה שנעה בין 120-150 אל"ש ממחיר השוק על הדירה, ובנוסף גם 60,000 אל"ש מענק מדינה. סה"כ כ-200 אל"ש הנחה על הדירה", אומר קסטל.

יתרון משמעותי נוסף של הפרויקט, הוא העובדה כי הוא נמצא כבר בשלבי הבנייה והפרויקט ישים וזמין. "הפרויקט כבר יצא לדרך, ונחסוך מהזוגות הצעירים את ההמתנה הארוכה והתהיות לגבי הדירה שבה זכו. חשוב להדגיש כי המפרט הטכני העשיר, אפשרות הבחירה של הגמרים, מגוון האפשרויות לשדרוג, המטבחים האיכותיים ועוד- כל אלה יעמדו לרשות הרוכשים- גם בשוק החופשי וגם במסגרת מחיר למשתכן".

עבור הציבור, מדובר באמירה חברתית משמעותית, שמאפשרת הזדמנות שווה לכל הבאים מרקעים כלכליים ותרבותיים שונים ובחברת ארזים (ג.י.א) מקווים מאוד שהמדינה תלמד מהמודל המוצלח של מגדל העמק, ותיישם אותו במקומות רבים נוספים.

"אפשר כבר לדבר על מספרים ועל ההצלחה של השיווק במסגרת מחיר למשתכן", אומר קסטל ומביא את המספרים. "140 משפחות כבר נרשמו להגרלה, שבה יוקצו 34 יח"ד ובמהלך החודש אנו צפויים לצאת לכנסי הסברה לזוכים בפרויקט", אומר גל קסטל.

בימים אלה, נמכרות יחידות הדיור האחרונות בפרויקט גם לקהל הרחב, בהן דירות גן בנות 5 חדרים בשטח של 122 מ"ר עם חצרות בשטח של 125-240 מ"ר, פנטהאוזים בני 5 חדרים בשטח של 137 מ"ר עם מרפסות בשטח של 115 מ"ר, דירות 5 חדרים בשטח של 122 מ"ר עם מרפסות כפולות בשטח של 44 מ"ר  ודירות

5 חדרים בשטח של 122 מ"ר עם מרפסות ענקיות בשטח של 44 מ"ר וגינה פרטית צמודה בשטח של 25-35 מ"ר.

כל הדירות המוצעות למכירה בימים אלה פונות לנוף המרהיב של העמק ומחירן החל מ-1,310,000.על מנת להקל עוד על הרוכשים, מציעה חברת ארזים (ג.י.א) אפשרות לקבלת הלוואת גישור של עד 800,000 ₪ לתקופה של 24 חודשים ללא ריבית.

לדברי מנהל השיווק של חברת ארזים, גל קסטל: "24 הדירות האחרונות שנותרו בפרויקט הן הזדמנות נדירה לרוכשים, ומתוך הבנה של האפשרויות הנפלאות שמציע הפרויקט, אנו באים לקראת הרוכשים- הן במחירי הדירות המיוחדות והן באפשרות להלוואת גישור, שמקלה על הרוכשים. מדובר בפרויקט בעל יתרונות אדירים, היות והוא נמצא כבר בעיצומה של הבניה ובמיקום הטוב ביותר במגדל העמק".

מה ההבדלים בין הפרויקט שלכם לפרויקטים אחרים?

הפרויקט שלנו נמצא במיקום הטוב ביותר במגדל העמק. מצד אחד נמצא במיקום גבוה המשקיף על כל העמק עם נוף עוצר נשימה, ומצד שני זמין וקרוב במרחק הליכה לכל המוסדות ציבור שבמרכז העיר לרבות "פרץ סנטר", קופת חולים, מרכזי קניות ובילוי ועוד.

בנוסף הפרויקט מציאה סטנדרט בניה ומפרט טכני גבוהים במיוחד על מנת לתת לקהל הרוכשים שלנו חווית רכישה מעל המקובל כיום בפרויקטים אחרים במגדל העמק.

הערה 1

  1. חברה בעייתית, במעמד מכירה מבטיחים הרים וגבהות, אבל הלכה למעשה לא קורה הרבה. לצערי לקוח שלהם, מצטער על הרגע שנכנסתי למשרד מכירות שלהם

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here