בריכה במהלך הקייטנות

מגדל העמק שהובילה את מחאת הקייטנות בשנתיים האחרונות, שומרת גם השנה על מקומה בצמרת הערים הזולות במחירי הקייטנות ותציע שפע של קייטנות מגוונות ובתוכן קייטנה לתלמידי א'-ג' ללא תשלום וקייטנת אנגלית לתלמידי ד'-ה' בעלות סמלית.

לפני כחודש הגיעו משרד הפנים והשלטון המקומי לסיכום בנוגע לקייטנות הציבוריות לאחר משא ומתן ארוך הוחלט על סכום שינוע סביב 1,000 שקלים לילד ובהמשך הופחת על ידי שר הפנים למחיר מקסימום של 861 שקלים עבור קייטנה. אמנם מדובר בבשורה משמחת אך במגדל העמק לא התרגשו יתר על המידה שכן גם הקיץ מציעה מגדל העמק לילדים קייטנות בעלות של 550 שקלים, הרבה מתחת לסף שנקבע. כדי לסבר את האוזן לפערים בין המחירים הנהוגים במגדל העמק ובין המחירים הנגבים ברחבי המדינה (אחרי ההסכם) נציין כי קייטנה לילדי 3-6 תעלה במגדל העמק 550 שקלים בלבד ואם יחפצו ההורים להאריך את ימי הקייטנה עד לשעה 16:00 בכל יום, יוסיפו סכום זעום של עוד 450 שקלים בלבד עבור ארוחת בוקר וצהריים ופעולות העשרה חברתיות וחוגים בגן.

יש לציין כי תלמידי כיתות א'-ג' בבתי הספר ייהנו גם השנה ממסגרת חינוכית ללא עלות כספית כלל ואילו תלמידי ד'-ה' ימשיכו ליהנות מקייטנת אנגלית של "התכנית למצוינות באנגלית-תלמ"א" בעלות של 300 שקלים בלבד. לצד קייטנות של מינהל החינוך יתקיימו הקיץ עוד מספר קייטנות איכותיות וביניהן של המתנ"ס העירוני "מותק של כיף", "תגליות והמצאות ישראליות", "קייטנת מדע וכיף", קייטנת הכוכבים" של 'כוכב הילדים' וכן "קיץ דיגיטלי" קייטנה חינמית של מרכז להב"ה ללימוד מחשבים הנמצא בספריה העירונית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here