קרניאל ממגדל העמק מסבירה לאורחות מיפיע על היער
אפרת קרניאל ממגדל העמק מסבירה לאורחות מיפיע על היער

מגדל העמק ויפיע מקיימים שכנות טובה והפעם נפגשו חברות מועדון "סמוכה" ונשות מרכז יום יפיע ליום של היכרות ושיח ב"יער בלפור".

לפני כשנתיים החלה מסורת של קשר בין מועדון לאזרחים ותיקים "סמוכה" במגדל העמק לבין 'מרכז יום יפיע'. מטרת היוזמה הייתה לטפח קשרים ויחסי גומלין בין תרבותיים בין שני המגזרים בקרב האוכלוסייה המבוגרת באמצעות מפגשים הדדיים. לפני כשבוע התארחו הקשישות ממרכז יום של יפיע במגדל העמק למפגש תחת השם "עלה של זית" שהתקיים ביער בלפור וכלל סיור מודרך ע"י תושבת ותיקה ממגדל העמק, אפרת קרניאל, 'נאמנת יער' שריתקה את הנשים בסיפורים על היער. לאחר הסיור התקיים שיעור צ'י קונג בטבע לצורך הרפיית השרירים ואת המפגש סיימו הנשים בהכנת ארוחת בוקר משותפת בטבע.

ברכה בן סדון, מנהלת המדור לאזרח הוותיק: "החיבור לטבע בקרב האזרחים הוותיקים הוא מרכזי ומשמעותי. דיאלוג בין מגזרי שמתקיים בטבע מהווה פלטפורמה ליצירת שיח שוויוני ומאפשר לשלב את איכות הסביבה עם ערכים חברתיים וקהילתיים. תודה לדפנה חסן רכזת המועדון על היוזמה ועל ארגון המפגש". יועץ ראש העיר לענייני אזרחים וותיקים ומנהל האגף לשירותים חברתיים, מומי בן סימון, הוסיף: "זוהי מסורת מבורכת ומרגשת. המפגשים מתקיימים באווירה טובה וקירוב לבבות. בעצם המפגש מעבירות ותיקות הישוב לדור הצעיר מסר של קבלת השונה ויכולת לקיים דיאלוג של דו-קיום בשכנות טובה. אני מודה לראש העיר אלי ברדה וסגנו אלי בקסיס הממונה על הרווחה על קידום פעולות משמעותיות עבור האזרחים הוותיקים של מגדל העמק".

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here