נשארו בליגה בסטייל

שחקני הפועל מגדל העמק הגיעו מוכנים לקרב על המקום בליגה א' ובסיום המשחק מחצו 5:0 את בני פרדיס מליגה ב' משערים של אופק מלול, לידור כהן, דוד אמזלג, יותם כהן ורם סופר.

כאלף אוהדים ממגדל העמק וביניהם ראש העיר אלי ברדה, סגניו סרגיי אוקלנדר ואלי בקסיס, חברי מועצת העיר דורון אלחרר, יוסי פורטל מחזיק תיק הספורט, משה לוי, עו"ד חן שאול ומנכ"ל הרשות שלום זוזוט שהתפנו מכל עיסוקיהם והגיעו לתמוך בשחקני הקבוצה במשחק הכי חשוב שלהם העונה.

המפגש הישיר והחשוב שעתיד היה לקבוע מי תשחק בעונה הבאה בליגה א' הפגיש את הפועל מגדל העמק מול בני פרדיס מליגה ב' ולשמחתם של האוהדים הכחולים שריקת הסיום נתנה את האות לפרץ של שמחה וחגיגה גדולה לאחר תצוגת כדורגל מצוינת של שחקני מגדל העמק, בעיקר במחצית השנייה.

במגדל העמק התכוננו היטב למשחק המכריע הרבה לפני שידעו מי תהיה היריבה שלהם.  בחודש האחרון הבינו ברחוב הספורטיבי בעיר כי לא יהיה מנוס ממשחק הישרדות והעניקו לשחקני הקבוצה רוח גבית מאוהדי הקבוצה ואפילו מראש העיר ברדה ורב העיר יצחק גרוסמן שנפגשו עם השחקנים והחדירו בהם מוטיבציה ופטריוטיות והשחקנים החזירו בהתאם.

המשחק החל בחששות מצד שתי הקבוצות עם הזדמנויות לשני הצדדים. לקראת סיום המחצית הראשונה החלו שחקני מגדל העמק להשתלט על המשחק, לחץ שהוביל לפנדל שתורגם בצורה מצוינת על ידי הקפטן אופק מלול. במחצית השנייה זה כבר היה סיפור אחר כאשר שחקני מגדל העמק עלו משוחררים יותר והצליחו לכבוש ארבעה שערים נוספים של לידור כהן, דוד אמזלג, יותם כהן ורם סופר ששחררו הרבה לחץ בספסל של מגדל העמק שתנסה לשכוח את העונה הקשה ולבנות סגל חזק לעונה הבאה.

מחזיק תיק הספורט יוסי פורטל אמר לאחר המשחק: "נרצה לשכוח את העונה הזאת, נפיק לקחים בעונה הבאה ונכוון לצמרת הליגה. תודה לרשות המקומית ולעומד בראשה על התמיכה והמשאבים זה לא מובן מאליו כלל".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here