במסגרת ברית ערים תאומות בין עיריית עכו לעיר ציינחואי שבמחוז ננג׳ינג בסין והכרזת מדינת ישראל על צפון הארץ כמוקד לפיתוח וחדשנות בתחום המזון, אירחה בשבוע שעבר עיריית עכו את המשלחת הראשונה של בכירי תעשיית המזון ממחוז ננג'ינג בישראל.

המשלחת שהתה בעכו למשך שלושה ימים ובהם נפגשה עם נציג חברות הזנק, יזמים וגופים מובילים בתעשיית החדשנות הישראלית במטרה לפתח קשרי ידידות ומסחר.

מנכ"ל העירייה, אוהד שגב ומנכ"ל החברה הכלכלית של עכו, אלברט בן שלוש נפגשו עם סגנית ראש העיר ציינחואי, נציגים משגרירות סין בישראל ותעשיינים מסין. הפגישה שאורגנה בשיתוף ליאור ורנה מנכ״ל סילק רוד, נערכה במסגרת ברית ערים תאומות בין עכו לעיר ציינחואי המונה כ-8 מיליון תושבים. בתום הפגישה הוחלט לחזק את שיתוף הפעולה בתחומי התרבות והמסחר שבהם עכו מובילה את אזור הצפון.

מנכ"ל העירייה אוהד שגב אמר, כי ועידת "הפוד טק" שנערכה לראשונה בעכו איפשרה לאורחים מסין להתנסות בטעמים המקומיים ולפגוש ביזמים ישראליים מובילים בתחום טכנולוגיות המזון. עוד אמר שגב, כי בכוונת העירייה בכוונתנו להמשיך במפגשים מן הסוג הזה המשלבים טעמים מקומיים ומסורתיים עם קידמה וטכנולוגיה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here