עוברים את החורף בשלום

רפואה משלימה מול החורף רפואה משלימה: ואני מדגיש משלימה ולא אלטרנטיבית. אני מזכיר לכל קוראי כי הרפואה המשלימה בה אני התמחיתי אינה באה במקום הרפואה המערבית שאנו רגילים בה. הרפואה המשלימה הוא קודם כל רפואה מונעת. לידיעתכם הרופא של קיסר סין היה מקבל שכר רק כשהקיסר היה בריא. כאשר הקיסר חלה היה הרופא נשאר ללא שכר עד החלמתו של הקיסר. אין שום אדם העוסק בתחום הזה שיכול להורות לכם להפסיק לקחת תרופה זו או אחר שנרשמה לכם על ידי הרופא .

גם הרפואה הסינית כיום נשענת על רנטגן, T.C , אולטרסאונד וכל הציוד החדיש. גם לפרופסורים הסינים אצלם למדתי הכירו ביכול האבחון המצוינת של הציוד החדיש והעדיפו אותו.

מול החורף: הקור הלחות וכל מה שקשור הגיעו ולכן נשלח לכולם כמה טיפים. אגב, אתם מוזמנים לפנות ולשאול שאלות ואענה בשמחה.

א. התרופה הטובה ביותר נגד התקררות קור ולחות היא חום! אבל היו זהירים במיוחד בקשישים ותינוקות אל תגזימו בחימום. הזעה מוגברת יכולה להביא להתקררות . כשם שתקפידו על טמפרטורת הגוף שלהם שלא יתקררו. קשישים ותינוקות מתקשים לשמור על חום גופם ועלינו לעזור להם.

ב. השינוי במזג האויר משפיע על המפרקים ועל השלד בכלל. "ידיים, רגליים ברכיים, קרות" דורשות תגובה חלקי גוף קרים סובלים ממעבר דם גרוע ומכאן הפתח לדלקות וכאבים מיותרים.

ג. לכל אדם יש חלק בגוף הסובלת מרגישות יתר. ישנם אנשים שזו מערכת הנשימה, אחרים במערכת בעיכול, בשלד או בשרירים. כל אדם מכיר את נקודת התורפה שלו ובחורף חייב לגונן עליה יותר כך למשל אדם עם מערכת נשימה רגישה ידאג שאזור החזה והריאות יזכה לפינוק יתר פשוט על ידי לבישת גופיה ואפודה. אדם עם רגישות במפרקים ילבש במחילה גטקס ומכנסיים וגרביים חמים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here