רשת מכוני הכושר לנשים CURVES

רשת מכוני הכושר לנשים CURVES מציגה לקראת החורף את תוכנית "שלושת השלבים" לניהול משקל תקין ולשמירה על משקל מאוזן – ללא דיאטה תמידית!

לוריין ברימט , מאמנת כושר אישית, ברשת מכוני הכושר לנשים "קרבס" אומרת: "החורף קרב ובא … וזו סיבה טובה להתחיל דיאטה לאחר החגים לחזור לשגרה תזונתית בריאה, לאמץ הרגלים, להחליט שמתחילים היום ולא מחר! לנקוט צעדים בוני אמון בעצמנו ולהשיל את הקילוגרמים המיותרים שצברנו בתקופת החג".

רשת מכוני הכושר לנשים CURVES מציגה את תוכנית "שלושת השלבים", לניהול משקל תקין, באמצעות העלאת קצב חילוף החומרים, תוך אכילה לשובע, המשלבת תזונה נכונה ופעילות ספורט ממוקדת, לשמירה על משקל מאוזן לאורך זמן ללא דיאטה תמידית!

תוכנית ניהול המשקל של CURVES המתקיימת אחת לשבוע, במשך 6 שבועות, כוללת מבדק לקביעת גרסת הדיאטה המומלצת, במסגרתה ניתן לאכול 3 ארוחות עיקריות ו- 2 ארוחות ביניים ביום, מכל קבוצות המזון, העשירות במרכיבים התזונתיים, המאפשרות מניעת תחושת רעב ומשמרות את קצב חילוף החומרים הגבוה.

התוכנית מורכבת מ- 3 שלבים עיקריים:

שלב ראשון 1200 קלוריות – במשך 7 ימים, במטרה להתניע את תהליך הפחתת המשקל

שלב שני 1600 קלוריות – הגדלת כמות הקלוריות, כדי להגן על רקמת השרירים ועל קצב חילוף החומרים תוך כדי ירידה במשקל, עד השגת היעד או אם מתקיימת עצירה בירידה במשקל , יש לעבור מיד לשלב 3.

שלב שלישי 2000-2500 קלוריות – הגברת קצב חילוף החומרים, תוך אכילה בריאה ללא דיאטה נצחית.

לתוכנית ניהול המשקל, שתי גרסאות, עם ערך קלורי זהה לבחירה, הראשונה – עתירת פחמימות – 30% חלבונים, 45% פחמימות ו- 25% שומן, המתמקדת בחלבונים רזים בכמות קטנה ובכך מאפשרת אחוז גבוה יותר של פחמימות בריאות, כמו: דגנים מלאים, פירות, ירקות ועוד שיגרמו לתחושת שובע לזמן ממושך יותר. גרסה זו מתאימה גם לצמחונים , שכן ברוב החלבונים מן הצומח יש אחוז גבוה יותר של פחמימות.

והשניה – עתירת חלבונים – 45% חלבונים, 30% פחמימות ו- 25% שומן, המתבססת על אחוז גבוה יותר של חלבונים – כאשר אוכלים יותר חלבונים ומתאמנים, מתקיימת שריפת שומן טובה ויעילה יותר, הגורמת לירידה מהירה במשקל.

כאשר, ירידת המשקל נעצרת, אוכלים יותר (ולא פחות) אכילה לשובע מפסיקה את הפרשת ההורמונים הקשורים ברעב ובכך מעלה את קצב חילוף החומרים לשריפת קלוריות מוגברת.

הדיאטה, משולבת בפעילות גופנית: אימון כוח – המגן על מסת השרירים תוך כדי ירידה במשקל. פעילות אירובית – (הפעלת מערכת לב-ריאה) המהווה חלק חיוני של תוכנית הכושר של קרבס , המרגילה את הגוף להשתמש טוב יותר בשומן ולשרוף אותו. שילוב של השניים, מגדיל בכ- 300% את קצב שריפת השומנים ובניית השריר, יחסית לפעילות אירובית בלבד.

מנויות מועדון הכושר CURVES, יכולות לרכוש את חוברת ההנחיות לדיאטה, לצד ליווי צוות מדריכות המועדון, המאפשרת מעקב אחר המשקל, ניהול יומן, פעילות גופנית ואכילה מסודרת, המעניקים את הכלים הדרושים, לשמירה על אורח חיים בריא ומאוזן.

רשת מכוני CURVES מונה 17 סניפים ברחבי הארץ.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here