אבי אלקבץ השתתף במשלחת ראשי רשויות לסין
קרדיט: אלבום פרטי.

ראש העיר עפולה הוזמן להשתתף במשלחת ראשי רשויות שיזם השלטון המקומי במסגרתה ביקר בסין לחיזוק הקשרים בין העמים, חילופי ידע של מודלים אורבאניים וקידום ברית ערים תאומות.

אבי אלקבץ נבחר יחד עם 11 ראשי ראשויות מכל הארץ להשתתף במשלחת שיזם השלטון המקומי ובראשה עמד יו"ר השלטון המקומי חיים ביבס ראש עיריית מודיעין מכבים-רעות. מטרת הביקור שמומן על ידי המארחים כללו את חיזוק הקשרים בין העם הישראלי והסיני, למידה וחילופי ידע בהקשר של מודלים אורבאניים בסין ויישומם בישראל וקידום שיתופי פעולה בין ערים בישראל ובסין.

אבי אלקבץ השתתף במשלחת ראשי רשויות לסין
קרדיט: אלבום פרטי.

אלקבץ, שהוזמן לנסיעה על ידי יו"ר מרכז שלטון מקומי מר חיים ביבס ויו"ר הועדה לקשרי חוץ בשלטון המקומי ליזי דוליריצ'ה, נועד יחד עם יתר ראשי הרשויות עם בכירי ה- CPAFFC, המקביל בתפקידו לשלטון המקומי בסין, ובראשם סגנית נשיא לין יי, סמנכ"ל ארצות אסיה ואפריקה ועוד. במהלך המפגש שוחח אלקבץ עם סגנית נשיא והשניים סיכמו לקדם ברית ערים תאומות בין העיר עפולה ובין אחת משתי ערים בסין ז'אוטונג Zhāotōng)) והבי (Hebi).

בהמשך הביקור בבייג'ינג למדו חברי המשלחת על מיזם חילופי נוער בשיתוף משרדי החוץ והחינוך ונועדו עם ראשי לשכת המסחר בבייג'ינג. בעיר שנחאי נפגשו חברי המשלחת עם ראש העיר ז'ו מינהאו וכן עם קונסול ישראל ד"ר אייל פרופר. כמו כן ביקרו במרכז החדשנות של שנחאי, במרכז החדשנות הישראלי-סיני ובביקור בעיר החכמה של טאופו. ביום האחרון למסעו ביקרו חברי המשלחת במוזיאון היהודי ובית הכנסת בשנחאי.

אבי אלקבץ השתתף במשלחת ראשי רשויות לסין
קרדיט: אלבום פרטי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here