כך יראה בית הספר אוהל מאיר
קרדיט הדמיה: אושרת בראון

בית הספר הממלכתי-דתי 'אוהל מאיר' שעמד בשנים האחרונות על סדר היום של הציבור הדתי-ציוני ייבנה בקרוב מחדש אחרי 90 שנה בהן חינך דורות של תלמידים.

בשורה משמחת לציבור הדתי בעפולה: בית הספר הוותיק "אוהל מאיר" שנחשב לסמל של החינוך הממלכתי-דתי בעיר יהפוך בקרוב מאוד לבית ספר חדש, מתקדם ומודרני שייבנה על שרידיו של בית הספר הוותיק. כזכור, בשנים האחרונות עמד בית הספר על סדר היום של הציבור הדתי-ציוני שדרשו להרוס את בית הספר הישן שנבנה לפני כ-90 שנה ומיד עם כניסתו לתפקיד של ראש העיר אבי אלקבץ הוא הצהיר כי בית הספר ייבנה מחדש. על פי התכניות, יכלול הפרויקט בנייה חדשה ומודרנית של כלל המבנים, מרחבי למידה חדשניים, אולם ספורט מתקדם ומבנה רב תכליתי המותאם לתפיסת החינוך העתידנית לבית הספר.

כך יראה בית הספר אוהל מאיר
קרדיט הדמיה: אושרת בראון

בימים אלה הסתיים התכנון של בית הספר והתכנית נמצאת בשלבים סופיים לאישור מול משרד החינוך ובקרוב, כך בטוחים בעיריית עפולה, ייהנו תלמידי 'אוהל מאיר' מלימוד בבית ספר מהחדשניים ביותר בארץ.

ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך הממלכתי-דתי, חביב פרץ, אמר: "לשמחתי הצלחנו בהובלת ראש העיר אבי אלקבץ, מהנדס העיר ישראל קנטור, מנהלת אגף החינוך טינה ולדמן, מנהל בית הספר אבנר קובי, הורי בית הספר ושותפינו במשרד החינוך לקדם את הנושא ועל כך תודתי הגדולה. בשלב הבא גם קריית החינוך 'אורט יהודה' ובתי הספר 'מעלות-ניסים' ו'נועם מוריה' יזכו למענה הולם כחלק מתכנית ארוכת הטווח שלנו לשדרוג מבני החינוך בעפולה".

כך יראה בית הספר אוהל מאיר
קרדיט הדמיה: אושרת בראון

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here