איך להפוך קליק על המודעה לליד חם שמחזיר השקעה - פרסום בפייסבוק

בעבר, אמצעי הפרסום והשיווק הרלוונטיים לכל עסק היו בעיקר העיתונות והטלוויזיה. מדובר על אמצי פרסום לא זולים אשר התוצאות שהם הסבו לא תמיד היו אפקטיביות. כיום, בעולם שבו אנו חיים שבו האינטרנט תופס מקום משמעותי מאוד, הרי שפרסום באמצעות הפלטפורמות השונות המוצעות באינטרנט, הוא הטוב והיעיל ביותר שיכול להיות עבור כל עסק המתיימר להיות בפרונט של עולם העסקים. אחת הפלטפורמות הטובות ביותר לצורך פרסום באינטרנט היא כמובן הפייסבוק. אולם, לא מעט אנשים אשר מתחילים את דרכם בתחום פרסום בפייסבוק, מוצאים את עצמם תוהים האם הם מפרסים באמצעות הפייסבוק בצורה נכונה ויעילה ואם כן, מדוע הם לא רוצים את התוצאות הרצויות להם. אולם, חשוב מאוד שכל מפרסם ידע שקמפיין בפייסבוק הרלוונטי לפרסום חייב להתבצע בצורה הטובה ביותר, על מנת שהוא יחזיר את ההשקעה הכלכלית שלו בלידים לעסק.

כיצד יוצרים מפרסום באמצעות פייסבוק לידים

כמובן שבכדי שהשקעה בפרסום בפייסבוק תחזיר את עצמה, יש צורך שמודעות שאתם מפרסמים בפייסבוק יצרו לידים לעסק. על מנת שהדבר אכן יקרה, עליכם לבצע מספר פעולות הכרוכות בתחום הפרסום בפייסבוק:

  1. ביצוע אופטימיזציה לדף הנחיתה שלכם על מנת שלא לקבל קליקים לא רלוונטיים על המודעה. חשוב מאוד שתזכרו שכל קליק לא רלוונטי על המודעה שלכם, יגזול מהתקציב הייעודי שהקצבתם לפרסום בפייסבוק ובד בבד, איננו יביא לכם לידים. לכן, חשוב מאוד לתרגט באמצעות הפייסבוק את קהל היעד שיגיע לדף הנחיתה שלכם. מיקוד קהל היעד חייב להתבצע בצורה מדויקת בהתאם לקהל היעד הפוטנציאלי שאליו אתם מעוניינים לפנות. חשוב שתכירו את קהל היעד שלכם ותיצרו מודעה שתקלע לרצון ולצרכים של קהל היעד, על מנת שכל אחד שיקליק על המודעה גם יהפוך להיות ליד.
  2. בכדי לשכנע את הלקוח שנכנס לעמוד הנחיתה שלכם כתוצאה מהקלקה על מודעה בפייסבוק לבצע בו פעולה כלשהי, עליכם ליצור מבצעים אטרקטיביים בדף הנחיתה אשר יוצאו ללקוח שנכנס אליו רק לפרק זמן כלשהו. ניתן ליצור ספירה לאחור בדף הנחיתה אשר תיצור אצל הלקוח דחף בהול לבצע פעולה בדף כגון: להירשם, ליצור קשר או לרכוש. דבר שבאופן אוטומטי יהפוך אותו לליד.
  3. חשוב מאוד שיהיו על המוצרים או השירותים אשר המודעה שלכם מפרסמת חוות דעת חיוביות ואותנטיות של לקוחות מרוצים. בסופו של דבר, פייסבוק פועלת על חברתיות וככל שיהיו יותר המלצות של לקוחות על המוצרים או השירותים שלכם, כך לקוחות ירצו לבחור בכם גם.
  4. חשוב מאוד להשקיע בכל מה שקשור ליחס ההמרה. עליכם לבדוק באופן תמידי כמה אנשים רואים את המודעות שלכם ולעומתם, כמה אנשים מגיעים לדף הנחיתה שלכם לאחר שנחשפו למודעה שלכם, חשוב לבחון את כמות הקליקים אשר מוקלקים על המודעה ועוד.

חשוב מאוד שפרסום בפייסבוק יבצע בצורה יעילה ועל ידי אנשי מקצוע המנוסים בתחום, על מנת שכל מודעה שתעלו תיצור לעסק שלכם לידים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here