קמפיין 'אתגר הזכוכית' להגברת מחזור הזכוכית
דוברות עיריית מגדל העמק

קמפיין 'אתגר הזכוכית' להגברת מחזור הזכוכית שמשגע את המדינה מגיע גם למגדל העמק בין המשתתפים יוגרלו 4 כרטיסי טיסה ל"אי הזכוכית" באיטליה.  

קמפיין 'אתגר הזכוכית' להגברת מחזור הזכוכית
דוברות עיריית מגדל העמק

האם אתם ממחזרים זכוכית לפחים הסגולים באופן קבוע? תאגיד המחוזר "תמיר" יוצא בימים אלה לקמפיין מחזור זכוכית שבמרכזו 'אתגר הזכוכית'. כידוע, הפח הסגול הפרוס במספר מוקדים במגדל העמק נועד לקלוט מוצרי זכוכית וכדי לחשוף בפניי תושבי העיר את מיקומו של הפח הסגול הקרוב למקום מגוריהם ואף להגדיל את כמות אריזות הזכוכית המושלכות אליו. היעד שהציב תאגיד תמיר עד לסוף חודש דצמבר הוא איסוף של 555 טון אריזות זכוכית. כיום, פזורים ברשויות המקומיות 4,438 מתקני מחזור לזכוכית המשרתים מעל ל-5 מיליון משפחות במדינת ישראל. אריזות הזכוכית הנאספות מהפחים ברחבי הארץ מועברות לאתר מיון והפרדה בצפון שם מנקים את  הזכוכית, לאחר מכן עובר למפעלי המחזור. במפעלים עוברת הזכוכית תהליך של מיון על פי צבעים ומשם היא מותכת, מומסת והופכת למוצר חדש.

על מנת לקדם את נושא מחזור הזכוכית החליט תאגיד 'תמיר' לערוך הגרלה. על מנת להשתתף בה מתבקשים התושבים להדביק על גבי אריזת זכוכית ריקה את פרטיהם (שם, שם משפחה, כתובת וטלפון) ולהשליכה לפח הסגול הקרוב למקום מגוריהם. ארבעת הראשונים שיעלו בגורל, יזכו בכרטיס טיסה ושהות זוגית באי הזכוכית שבאיטליה. לפרטים נוספים על ההגרלה, כנסו לאתר תמיר או לעמוד הפייסבוק.

ממנכ"ל תאגיד תמיר רני איידלר נמסר: "הפרדה ומחזור אריזות זכוכית הינם אמצעים חשובים למניעת שימוש במשאבי הטבע מתכלים וזאת לאור העובדה כי ניתן למחזר זכוכית אינספור פעמים. אודה לכל תושבי מגדל העמק שיצטרפו ויחלו להפריד בשגרה גם את אריזות הזכוכית בביתם".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here