תלמידי היחידה לקידום נוער במגדל העמק זכו להשתתף במסגרת שיעורי העשרה שלהם בקורס צלילה אך כיוון שבמגדל העמק אין ים מצאו היוזמים פתרון וקיימו את השיעור הראשון… בבריכה העירונית.

12 נערים ונערות בני הלומדים בתכנית היל"ה ביחידה לקידום נוער במגדל העמק זכו במסגרת שיעורי העשרה שלהם למיומנויות ייחודית שאפשרה להם להיכנס עמוק למים במסגרת קורס צלילה בחסות רשת עתיד של משרד החינוך שיעניק לתלמידים בסופו הסמכה לצלול באופן מקצועי ובטוח. הנערים והנערות ניצבים בקורס מול חוויה חדשה הכרוכה בהרגלי נשימה שונים והתמודדות עם פחדים. במקביל לחוויה האישית הם לומדים לסמוך על חבריהם לצלילה, יוצרים קשר עין, לומדים לנווט ובעיקר מתמודדים עם השקט שבצלילה.

מיד שעלה הרעיון לפתוח קורס שכזה ניצבו היוזמים בשאלה מרכזית אחת? היכן יצללו התלמידים? כדי שיוכלו לצלוח את הקורס ובהצלחה, העמידו לרשותם מנכ"ל החכ"ל שלמה קציר ומנהל הבריכה העירונית מוטי פחימה את הבריכה העירונית ואילו הרשות המקומית תממן את המשך הקורס באתר צלילה באילת שלאחריו, אם וכאשר יעמדו בדרישות העיוניות והמעשיות של הקורס, יוסמכו לצלול באופן רשמי עם הרגלי צלילה נכונים מתחת למים. מנהלת היחידה לקידום נוער, שירן מזרחי סיפרה על הקורס הייחודי: "כבר לאחר המפגש הראשון העידו החניכים על חוויה מרגשת ומעצימה והם מלאים התרגשות לקראת סיום הקורס והצלילה במעמקי הים באילת"

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here