פעילות מקוונת של מועדון הצריף
צילום- עמידר

חברת עמידר החדשה, שהינה זרוע הביצוע של משרד הבינוי והשיכון מקדמת במועדון הצריף מגוון פעילויות ותכנים מקוונים עבור דיירי הדיור הציבורי. כאמור, אזרחי ישראל נמצאים בימים מורכבים בצל התפשטות נגיף הקורונה ועל מרבית התושבים נאסרת היציאה מהבתים אלא במקרים חיוניים. אגף קשרי קהילה בחברת עמידר החדשה ומנהלת מועדון הצריף מרים גרינהויז דואגים שאף דייר לא יישאר בודד. 

במסגרת הפעילויות המקוונות מקבלת קבוצת גיל הזהב סרטוני התעמלות מותאמת לבית, בכל בוקר הן משתפות את המדריכה בחוויות האישיות. ילדי בית הספר בכיתות א'- ג' המשתתפים בחוג אנגלית מקבלים קישור לשיר, כל פעם בנושא אחר וכן חידות בנושאי לימוד חדשים. השבוע, במסגרת המיזם העירוני של "עולמות" קיבלו הדיירים משימה להכין שלט צבעוני ומשמח עם הכיתוב "נעבור את זה יחד!" ולתלות אותו בחלון או במרפסת הפונים אל הרחוב. עשרות דיירים נרתמו למשימה. 

לצד ההשקעה בתחזוקת הדיור הציבורי ובהגדלת מלאי הדירות ובהתאם למדיניות משרד הבינוי והשיכון, מפעילה עמידר החדשה באמצעות אגף קשרי קהילה את תוכניות "עמידר בקהילה" בשיתוף הרשויות המקומיות לטובת הרחבת השירותים החברתיים לדיירי הדיור הציבורי ולרווחתם, בין היתר על ידי קיום תכניות לכלל קהלי היעד.

פעילות מקוונת של מועדון הצריף
צילום- עמידר

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here