ביטוח בריאות נכון - פורטל הביטוחים הגדול בישראל
קרדיט FREEPIK מטעם 2Bit

ביטוח בריאות נכון הוא אחד הדברים הכי חשובים החיים עבור כולנו. ביטוח בריאות נכון הוא ביטוח רפואי כללי או משלים, חובה או רשות, ומה שיעזור לכם לא רק להישאר בריאים ולטפל במחלות אלא גם יכול להוות עבורכם ביטוח למחלות קשות ולעזור לכם לממן ניתוחים מיוחדים, השתלות ועוד וכמובן טיפולים שוטפים. במאמר זה נסביר לכם מה זה ביטוח בריאות נכון ונעזור לכם למצוא את מכלול ההצעות הכי משתלמות עבור ביטוח בריאות פרטי. פורטל הביטוחים הגדול בישראל הוא האתר המקיף ביותר בישראל בתחום הביטוח, החיסכון וההשקעה. קראו מאות מאמרים העוסקים בכל תחומי הביטוח: ביטוח בריאות נכון, ביטוח חיים, ביטוח רכב, ביטוח משכנתא ועוד. בנוסף אנו מעלים תוכן רב שמסייע לכם לנהל את הכסף שלכם, לדעת איפה הכי משתלם להשקיע אותו בקרנות הפנסיה, קרנות ההשתלמות וקופות הגמל להשקעה. רוצים ייעוץ אישי יתר? השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם עם ההצעות המשתלמות ביותר עבור ביטוח, פנסיה, גמל ועוד.

מה זה ביטוח בריאות נכון?

ביטוח בריאות נכון הוא ביטוח שמכסה אתכם מפני הכי הרבה מחלות, מספק לכם סל תרופות רחב ככל הניתן, מספק לכם ביטוח עבור טיפולים רפואיים מתקדמים ועוד. למדו בעזרת פורטל הביטוחים הגדול בישראל מה זה ביטוח חובה, ביטוח משלים, ביטוח מנהלים, ביטוח חיים וכל מה שצריך לדעת על ביטוח. אז מה זה ביטוח בריאות נכון הלכה למעשה? הנה כמה טיפים עבור כל מי שרוצה לדעת מה זה ביטוח בריאות נכון ואיך אפשר להשיג בישראל ביטוח בריאות פרטי מקיף ברמה הגבוהה ביותר שייתן לכם מענה לכל הצרכים הרפואיים שלכם ושל בני המשפחה שלכם.

3 סוגי ביטוח בריאות נכון – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

ביטוח בריאות חובה – ביטוח בריאות נכון זה קודם כל לדעת מה זה ביטוח בריאות חובה וחשוב יותר: לדאוג לכם שאתם מקבלים אותו! לפי חוק ביטוח בריאות ממלכתי כל תושב ישראלי זכאי להיות בעל ביטוח בריאות המקנה לו זכאות עבור שירותים מסוימים. על מנת ליהנות מביטוח זה חייב כל תושב לשלם דמי ביטוח בריאות לפי גובה הכנסתו פרט למקרים בהם נקבע פטור מתשלום זה ( בדקו האם אתם זכאים ליהנות מפטור על תשלום דמי ביטוח בריאות!) קופות החולים הן אלו שאחראיות על מתן השירותים הבריאותיים והן מחויבות לקבל כל אדם שרוצה להיות חבר בהן. בנוסף אחראי משרד הבריאות לספק שירותי בריאות המוגדרים בתוספת השלישית לחוק. דמי ביטוח הבריאות נגבים על ידי ביטוח לאומי. חיילים מקבלים את השירותים הרפואיים מצה"ל ולא מקופות החולים. ילדים משויכים באופן אוטומטי אל קופת החולים בה מבוטח ההורה שלהם המקבל את קצבת הילדים עבור הילד. 

שב"ן – שירותי בריאות נוספים – דבר חשוב נוסף בדרך להשגת ביטוח בריאות נכון הוא להצטרף אל שירותי השבן של קופות החולים. שירותי הבריאות הנוספים שקופות החולים מציעות, כל ביטוחי הזהב, הפרימיום וכדומה, הם כל מה שלא כלולים בסל הבריאות הממלכתי: תרופות מיוחדות, טיפולים מיוחדים, רופאים מומחים, ניתוחים וכדומה. 

ביטוח פרטי מקיף – ביטוח בריאות נכון הטוב ביותר הוא ללא ספק ביטוח הבריאות הפרטי המקיף. בביטוח זה תוכלו ליהנות מהתנאים הכי טובים בביטוח הבריאות שלכם ותהיו מבוטחים וזכאים לקבל בעת הצורך שירות עבור שירותי הבריאות האיכותיים ביותר, מתקני הבריאות המתקדמים ביותר, הרופאים הכי טובים, התרופות הכי נדירות שאינן בסל התרופות וכדומה. 

פורטל הביטוחים הגדול בישראל – איפה משיגים ביטוח בריאות נכון

בפורטל תוכלו ללמוד עוד על נושא ביטוח הבריאות ועל כל הביטוחים האחרים, להיעזר במנוע השוואת מחירים מתקדם ומחשבוני מידע ולקבל הצעות לביטוח בריאות מקיף מטעם חברות הביטוח המובילות בישראל. למדו עוד בפורטל על ביטוח בריאות פרטי, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח מחלות קשות, ביטוח סיעודי ועוד. הכל מחולק לפי קטגוריות וכל המידע העדכני ביותר נמצא בפורטל המשרת מאות אלפי ישראלים ונחשב לפורטל הגדול ביותר בישראל בתחומו.

ההבדל בין ביטוח בריאות משלים בקופת חולים לבין ביטוח בריאות פרטי

משלמים עבור מגן זהב ושירותי הבריאות הנוספים בקופת חולים? לא יודעים אם זה מספיק? ביטוח בריאות פרטי מתעלה על חבילות התוספת של קופת חולים בכמה קטגוריות ובעיקר משום שקופות החולים אמנם מספקות יותר בביטוחי הפרימיום שלהם אך הטיפולים עדיין מתקיימים באותם מתקנים עמוסים בהם כל שאר החולים מטופלים, עדיין יש עומס על חדרי הניתוח והתאריכים להשגת רופאים מומחים ועוד. בנוסף בשירותי הרפואה הפרטית יש טיפולים חדשניים ותרופות שאין גם בחבילת הפרימיום של קופות החולים.

הנה רשימה של טיפולי בריאות פרטיים:

אלה עיקרי הכיסויים הרפואיים, סעיפים שכל חברות הביטוח מציעות בביטוח הבריאות הפרטי שלהן:

  • בדיקות סקר – בדיקות לגילוי מחלות 
  • טיפולים חדשניים – כאלה שלא נמצאים בקופות החולים 
  • תרופות חדשניות – כאלה שאינן בסל הבריאות הממלכתי 
  • טיפולים מיוחדים בקליניקות מתקדמות 
  • טיפול מיוחדים הנעשים על ידי מומחים 
  • תורים מקוצרים – קיצור זמן ההמתנה לתורים 
  • פוריות – טיפולי פוריות מתקדמים
  • היריון – מתן סל הריון מורחב  
  • בחירות עצמאית של רופאים, מרדימים ומנתחים 
  • טיפול וייעוץ ילדים מתקדם 
  • הפניות לבדיקות יקרות כגון סי.טי, MRI ועוד בלי תור וזמן המתנה 
  • כיסוי מלא על ניתוחים והשתלות בארץ ובחו”ל 
  • מענק במקרה של גילוי מחלה קשה 
  • שירותי הרפואה המשלימה 
  • ביטוחי שיניים מורחבים ועוד.

לסיכום, אין ספק ששירותי הרפואה הפרטיים, כמו בכל תחום, הם הרצויים ביותר עבור כל אזרח. יחד עם זאת הם עולים יותר ולעומת זאת סל הבריאות הממלכתי המסופק לאזרחים דרך ביטוח הבריאות הממלכתי וקופות החולים מספק כמעט את כל שירותי הבריאות הנדרשים. ההבדלים באים לידי ביטוי בפרמטרים כמו: זמן המתנה לרופא או אחות, סוגי הטיפולים והתרופות, איכות המתקנים בהם מטופלים החולים ועד להשגת תרופות וטיפולים חדשניים העולים אלפי שקלים שאינם נמצאים בביטוח בריאות החובה הממלכתי וגם לא בביטוח הבריאות המשלים של קופות החולים.

מי שיש לו את הכסף לכך כמובן עדיף שיהיה לו ביטוח בריאות פרטי וכך הוא יוכל ליהנות מטיפול רפואי מתקדם, מהיר ויעיל יותר מזה שיש באפשרותו לקבל דרך הביטוח הרפואי הממלכתי וקופות החולים. זה לא אומר שלא תקבלו את הטיפול הרפואי הטוב ביותר האפשרי דרך ביטוח הבריאות הממלכתי אלא שבביטוח הבריאות הפרטי תיהנו משירות מהיר יותר, חדרי ניתוח זמינים יותר, מנתחים מומחים, תרופות שאינן בסל הבריאות, עזרה סיעודית, ביטוח חלות קשות מתקדם יותר ועוד.

כל המידע העדכני ביותר על ביטוחי הבריאות רק בפורטל הביטוחים הגדול בישראל!

למדו עוד על ביטוח בריאות, ביטוח חיים, ביטוח רכב, ביטוח משכנתא וכל ביטוח אחר בפורטל הביטוחים הגדול בישראל, הפורטל המקיף ביותר בענייני הביטוח החיסון והמשכנתא בישראל! קראו מאות מאמרים והשאירו פרטים לחזרה אליכם עם ההצעות הכי משתלמות עבור ביטוח הבריאות, קרנות הפנסיה, קופות הגמל להשקעה ועוד. נשמח לחזור לכל אחד ואחת בהקדם האפשרי לאחר השארת הפרטים. בהצלחה ולהתראות!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

שדרות גיבורי ישראל 14 נתניה, 4250414

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here