ביקוש שיא לקריית ההייטק של נצרת עילית 3

הקריה החדשה נבנית בימים אלה בפארק התעשייה "ציפורית" ומעוררת עניין רב בקרב מפעלי הייטק וחברות עתירות ידע, שלושה מתוכם כבר הודיעו על הצטרפותם

עיריית נצרת עילית בתמיכת משרד הכלכלה מקימה בפארק "ציפורית" את קריית הייטק הראשונה של העיר. עבודות התשתית להקמת הקריה מתבצעות מזה מספר חודשים בהשקעה של כ 20 מיליון ₪.  מנהל מנהלת "ציפורית" סרגיי זלוטניק מספר על התעניינות רבה ופניות בלתי פוסקות מצד משקיעים, יזמים ובעלי מפעלים עתירי ידע המתעניינים במעבר לקריה החדשה. "בידינו רשימה ארוכה של מפעלים שעושים את דרכם בדרך לנצרת עילית, שלושה הבטיחו את מקומם"

מהעירייה נמסר כי עשרה מפעלים וחברות הייטק הודיעו בשנה האחרונה על הצטרפותם לפארק  חלקם השלימו את המעבר בחודשים האחרונים כמו למשל חברת אלפא אומגה ומפעל "בונסאיי",אחרים נמצאים בשלבי הקמה מתקדמים כמו חברת סולאראדג'  ומפעלים רבים נוספים נמצאים בתהליך קבלת האישורים ובתוכם מפעל הממתקים הגדול "כרמית" שיעתיק את פעילותו מראשל"צ לנצרת עילית. " נצרת עילית הופכת למבוקשת ביותר על ידי יזמים ומשקיעים שרואים את תנופת ההתחדשות שמתחוללת בעיר ומבינים שזה המקום והזמן להשקיע"  נמסר מהעירייה . מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, שי רינסקי ציין כי הפעילות המשולבת של מינהל אזורי פיתוח והרשות להשקעות, מלווה את היזמים והתעשיינים לאורך הכל הדרך בשיתוף מנהלת פארק ,"ציפורית" בניהולו של סרגיי זלוטניק, החל מהקצאת השטח ועד גזירת סרט המפעל, תוך מתן סיוע משולב של מענקי הון וסיוע בקליטת עובדים, התייעלות בתחומים שונים, חדשנות ופריון.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here