הסטודנטים במכללה עם שרבל מ'טאואר' בתום המפגש
צילום: נב''ס

"טאואר זה לא סתם מקום עבודה, זו עבודה לחיים, נהנים מכל רגע, באים עם חיוך והולכים הביתה עם חיוך", זה המוטו שהעבירו שרבל ואנה ממפעל "טאואר" במגדל העמק, אשר הגיעו לגייס הנדסאים במכללת נצרת עילית לעבודה במפעל תוך תשלום שכר לימוד וקבלת מלגה. ב"טאואר" מחכים לסטודנטים של המכללה.

הסטודנטים במכללה עם שרבל  מ'טאואר' בתום המפגש
צילום: נב"ס

שרבל, מנהל טכני בקבוצת "טאואר" מגדל העמק ואנה, מגייסת משאבי אנוש במפעל, הגיעו למכללת נצרת עילית – יזרעאל ונפגשו עם סטודנטים, הנדסאים ממגמות חשמל ואלקטרוניקה. את המפגש יזמה סגנית מנהלת בית הספר להנדסאים במכללה, אריאלה דוייטש.

שרבל  פתח במצגת שהביאה לידי ביטוי את יתרונות הלמידה, ההתמקצעות והשכר שסטודנט יכול לקבל תוך כדי לימודים והכשרתו לקראת כניסה לעבודה במפעל גלובאלי כמו "טאואר". שרבל  שטח בפני הסטודנטים את תחומי העבודה של הטכנאים במפעל, מתחומי הבטיחות, מערכות הפעלה ועד לתחום המקצועי.

הסטודנטים במכללה התרשמו בעיקר מהפתיחות והרחבת תחומי העשייה ב"טאואר", המאפשר צמיחה אישית, קריאטיבית, ובעיקר עידוד העובדים אשר הובילה לפתיחת מעבדות בנושאים שונים, תוך כדי התפתחותו של כל טכנאי באופן עצמאי במסגרת "טאואר".

שרבל  שיתף את "האני מאמין" של "טאואר" הרואה בכל אדם עולם ומלואו, ושיתף בסיפור מפעים על  עובד אשר חסך מימון חלק בעלות של 80 אלף יורו בתחליף שהגה בשווי עשרה ש"ח.

הסטודנטים במכללה עם שרבל  מ'טאואר' בתום המפגש
צילום: נב"ס

"כיף לעבוד בטאואר, אמר שרבל, יש מקום לפיתוח עצמאי, עידוד  ציירים ועד אומני פיסול מחומר ממוחזר. טאואר זה לא סתם מקום עבודה, זו עבודה לחיים, נהנים מכל רגע, באים עם חיוך והולכים הביתה עם חיוך" אמר שרבל.

הסטודנטים שאלו שאלות רבות, התעניינו במסלול המיוחד לסטודנטים ממכללת נצרת עילית – יזרעאל, בשעות העבודה, השכר, אפשרויות הקידום, צבירת הידע המקצועי וקבלת מימון שכר לימוד לצד הענקת מלגה נדיבה לסטודנטים שיחתמו על התחייבות לשנת עבודה.

"טאואר כמו מפעלי תעשייה מובילים בארץ ובעולם, רואים בסטודנטים של מכללת נצרת עילית – יזרעאל כוח מקצועי, משמעותי ואיכותי לאיוש עבודתם במפעלים", אומרת תרצה ריבק, מנכ"לית מכללת נצרת עילית – יזרעאל, ומוסיפה: "להיות הנדסאי ממכללת נצרת עילית – יזרעאל זהו תו תקן של איכות, תו תקן מחייב, מצוינות ,אני מזמינה את כל המפעלים באזור ליצור קשר , ולהצטרף להצלחה ."

הסטודנטים במכללה עם שרבל  מ'טאואר' בתום המפגש
צילום: נב"ס

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here