ערב חשיפה שכלל הרצאות וקואצ'ינג בנושאי אקדמיה ותעסוקה איכותית לצעירי העדה האתיופית.
קרדיט צילום: עיריית עפולה

עיריית עפולה באמצעות מרכז הצעירים קיים ערב חשיפה שכלל הרצאות וקואצ'ינג בנושאי אקדמיה ותעסוקה איכותית לצעירי העדה האתיופית.

מכוונים גבוה: מרכז צעירים של עיריית עפולה שם לו למטרה להעניק כלים לצעירי עפולה במגוון תחומים וביניהם ליווי חיילים משוחררים בצעדים הראשונים באזרחות, עידוד לימודים גבוהים ושילוב באקדמיה, מציאת תעסוקה איכותית, יצירה וקידום של פנאי איכותי למשפחות צעירות ועוד. בין המטרות הנ"ל שם המרכז את נושא קידום החשיפה ללימודים גבוהים לבני העדה האתיופית במטרה לעלות את אחוזי הנרשמים והבוגרים.

ערב חשיפה שכזה התקיים לאחרונה במרכז מורשת יהדות אתיופיה וכלל שיתוף פעולה בין מרכז הצעירים ומוקד קליטה. הערב כלל ארבע הרצאות החל מההכנה לעולם האקדמיה והשתלבות במכינות שהוצגה על ידי נציגת 'תכנית יואל' רוני מוהר, הרצאה שעסקה ביתרונות של ההשכלה הגבוהה ומגמות בעולם התעסוקה וחשיפת תכנית הליווי שבונים בהתאמה אישית רכזי מרכז הצעירים לצעירי העדה ובכלל בדרך לאקדמיה שהועברה על ידי רכז השכלה גבוה במרכז ובן העדה אדנה אנניה, המענים שמעניק מוקד הקליטה בנושאי השכלה ותעסוקה שהועברה על ידי מנהלת המוקד טפסנש ימצה והרצאה של המאמן האישי שגאו מנגסטה "אתה שווה יותר" ששוחח על הנעה פנימית ומוטיבציה לפעולה וכמובן על חסמים ואתגרים בדרך להצלחה תוך הצגת דוגמה אישית של המרצה שהצליח לבצע מסע אישי מעורר השראה.

רכז השכלה גבוהה במרכז הצעירים, אדנה אנניה אמר לאחר כנס החשיפה: "אני שמח על שיתוף הפעולה עם מוקד קליטה בהפקת ערב חשיפה מיוחד עבור צעירי הקהילה. היה לי כיף לראות כל כך הרבה צעירים שרוצים וחולמים לשפר ולהיות במקום יותר טוב ולהתפתח אישית. אנו מכוונים ומצפים שיותר צעירים בני הקהילה שלנו יצאו ללימודים אקדמיים ויתברגו בתפקידים משמעותיים בחברה בעתיד".

ערב חשיפה שכלל הרצאות וקואצ'ינג בנושאי אקדמיה ותעסוקה איכותית לצעירי העדה האתיופית.
קרדיט צילום: עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here