. כינוס של עוצמה ואמונה.
אלבום פרטי

נחמה שרר, בת שירות לאומי מהיישוב תקוע, משרתת באהבה בנצרת עילית. נחמה פועלת ביחד עם גרעין בנות השירות הלאומי להפקת ערב זיכרון ועוצמה לזכר אורי אנסבכר הי"ד, חברתה מהיישוב. ערב שיקבץ את כל בנות השירות הלאומי מהצפון לערב מיוחד בנצרת עילית. "אני מאמין שמפגש העצמה ברוח אורי הוא אירוע מחבר, מחזק וכולו אמונה" אומר צחי וייס, מנהל הגרעין התורני-ציוני בנצרת עילית.

. כינוס של עוצמה ואמונה.
אלבום פרטי

נחמה שרר, בת שירות לאומי בנצרת עילית, תושבת תקוע, לא ידעה את נפשה מכאב וצער על רצח חברתה הטובה, בת השירות הלאומי, אורי אנסבכר הי"ד, שנרצחה סמוך למקום שירותה בעין יעל בירושלים, ע"י המחבל ערפאת ארפאעיה.

לאחר ימי האבל שבה נחמה לנצרת עילית והחלה   עם חברותיה לגרעין בנות השירות הלאומי בנצרת עילית והרכזת רעות מור יוסף, לפעול להוסיף אור לזכרה של אורי הי"ד. בימים אלה, כך נודע לכתבנו, פועלות בנות השירות הלאומי מנצרת עילית לקיים כינוס של עוז ועוצמה, אמונה ותקווה, של כל בנות השירות הלאומי במחוז הצפוני להתכנסות מיוחדת בנצרת עילית.

רעות מור יוסף רכזת בנות השירות הלאומי בנצרת עילית אמרה: "יוזמת בנות השירות הלאומי היא יותר ממרגשת, דרך מיוחדת להמשיך בדרכה של אורי, הוספת אור, חיבורים, חיבוק ובעיקר מפגש אזורי בנצרת עילית שיוסיף אמונה ועוצמה".

צחי וייס, מנהל הגרעין התורני-ציוני בנצרת עילית אמר: "אני מברך על כינוס כל בנות השירות הלאומי של מחוז צפון בנצרת עילית, זהו מפגש העצמה ברוח אורי, אירוע מחבר, מחזק וכולו אמונה". אמר וייס.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here