דווקא עכשיו - טיולים בצפון הארץ

הטיולים של השנים האחרונות, הן בקרב המשפחה והן בקרב מקומות עבודה, התמקדו ביציאה למדינות בחו"ל, מתוך מחשבה ששם ניתן להנות מחוויה שלא קיימת בישראל. יחד עם זאת, כיום יותר ויותר ישראלים חוזרים לשורשים ונהנים לגלות מחדש את הצפון הירוק של מדינת ישראל. זאת, בזכות טיולים ייחודים לאזור, נסיעה על טרקטורונים של חברת טרקטורוני הר נוף ועוד אטרקציות ייחודיות לצפון.

חוויה לכל המשפחה

היציאה לטיול משפחתי, היא מבחינתם של הורים רבים, משימה מאתגרת וחשובה כאחד. מחד, אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים ביעד המושלם לילדים, ומאידך לשמור על תקציב הוגן גם בימי השיא של השנה. על כן, אין זה מפתיע לגלות שהורים רבים רוצים לנצל מגוון אטרקציות למשפחות בצפון, כמו גם מסלולי טיול ייחודיים ואתרים היסטוריים, כדי להכיר לילדים את אחד מחבלי הארץ המיוחדים ביותר במדינה.

אטרקציות לילדים ולמבוגרים

כאשר המטייל הישראלי הממוצע רוצה להרכיב טיול בצפון לכל בני המשפחה שלו, הדבר הראשון שהוא מעוניין למצוא הן אטרקציות באזור הצימר. במיוחד בטיולים עם ילדים, מילוי כל שעות היממה בעיסוקים שונים, היא החלק החיוני של הצלחת הטיול. למשל, על ידי ההחלטה לארגן טיולי שטח בצפון בעזרת חברה מקצועית, אתם יכולים להכיר לילדים אזורים שונים, תוך פעילות חווייתית מרגשת שמתאימה לכל גיל.

ימי כיף לחברות וצוותי עבודה

לא רק בני משפחה וקבוצות חברים יכולים להגיע לבלות יחד בטיולים בצפון. כיום, גם חברות ובעלי עסקים רבים בוחרים להשקיע מאמצים כדי להוציא את הצוותים שלהם לטיול או יום גיבוש חוויתי באזור הצפון. על פי רוב, מדובר על טיולים בהם ניתן לשלב בין תרבות הקולינריה המיוחדת בצפון, אטרקציות שטח ואטרקציות מים, ואפילו מסלולי הליכה שמתאימים לכל קבוצות הגיל בשונות. בצורה כזו אתם יכולים לאפשר לכל אחד מאנשי הצוות שלכם למצוא את עצמו נהנה מכל פעילות שאתם בוחרים לשלב ביום הכיף. תכנון נכון ויעיל של הפעילות שלכם במהלך יום הכיף או החופשה, הוא במקרים רבים המפתח להצלחה, ולכן הוא חיוני לכל מטייל.

הצוות המקצועי של חברת טרקטורוני נוף הורדים, מציע לכל קבוצת מטיילים באזור הצפון את ההזדמנות להנות משורה ארוכה של מסלולי טיול אקסטרים על רכבי שטח מיוחדים. זאת, תוך שמירה על בטיחות מקסימלית ויצירת אווירה מעולה בין כל המטיילים, אל מול אוויר הפסגות הצח של הרי הצפון. לפרטים נוספים- 052-6858356.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here