דניאל בחברת מנכ"לית המכללה מרב ששון אמויאל, תחושת סיפוק גדולה. צילום: טליה בן סבו

עף על החלום

דניאל גיידר, תושב מגדל העמק מתרגש מאוד ולא רק בגלל החתונה הצפויה אלא גם לקראת סיום לימודיו במגמת הנדסאי מכטרוניקה. דניאל לא ויתר לעצמו ולאחר שבעת שירותו הצבאי לא צלחו לימודיו במכינה במכללה, השתחרר מהצבא והסתער על לימודיו במכללה. בעוד חודשיים יחתום ארבע שנים של למידה רצינית. בינתיים בבוקר דניאל מכהן כטכנאי מטוסים במנחת מגידו ובערב כסטודנט מאושר במכללה.

דניאל גיידר, תושב מגדל העמק מתרגש פעמיים, הפעם הראשונה היא לרגל אירוסיו לבחירת ליבו והפעם השנייה היא בשל הצעדים האחרונים אותם דניאל צועד במכללה הטכנולוגית נוף הגליל לקראת סיום לימודי הנדסאי במגמת מכטרוניקה.

הוריו של דניאל עלו מחבר העמים לפני שלושים שנים, דניאל נולד בישראל, במגדל העמק, ילד ישראלי אשר אהבתו למטוסים טבועה בו עד מימיו כתלמיד תיכון אשר בחר ללמוד בבית הספר הטכנולוגי ברמת דוד. המסלול הטבעי שלו היה המשך שירות צבאי בבסיס חיל האוויר ברמת דוד, מסלול של שמונה שנות שירות מהן ארבע וחצי שנים בקבע כטכנאי מטוסים. "תוך כדי תקופת שירותי הצבאי היה לי חלום להתחיל ללמוד במכינה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל כדי להמשיך במסלול הנדסאי. אלא שהצבא לא כל כך עודד אותי בלשון המעטה וכך מצאתי עצמי מאחר לשיעורים במכינה עד שהרמתי ידיים וויתרתי." אומר דניאל.

דניאל הבין כי רק שחרור משירות הקבע יאפשר לו למידה רצינית משמעותית.

"השתחררתי מהצבא וחזרתי שוב למכינה במכללה, הייתי חדור מטרה להתחיל את המסע לדיפלומה מההתחלה, אומר דניאל ומוסיף, נרשמתי שוב למכינה והיום אני עומד לפני סיום מסע בן ארבע שנים עד לדיפלומה המיוחלת".

לדניאל לא היו התלבטויות בבחירת המכללה בה למד, "המכללה הטכנולוגית נוף הגליל מאפשרת לימודי ערב וזה התאים לי מאוד כמו גם הקרבה הגאוגרפית. גם צוות המרצים מסור, אכפתי ומשקיע, כל המרכיבים האלה גורמים לי גם להמליץ לחברים על מקום לימודים מיוחד במכללה הטכנולוגית נוף הגליל", אומר דניאל.

בעוד חודשיים יסיים דניאל את חובותיו הלימודיים, קבלת הדיפלומה כהנדסאי מכטרוניקה, מאושר ומרוצה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here