דני פרידמן ומיכאל אוסטרואומוב לא מוותרים על החלום האולימפיאדה
דוברות עיריית עפולה.

שני הספורטאים האולימפיים מעפולה, החותר דני פרידמן והמתאגרף מיכאל אוסטרואומוב, היו אמורים החודש להתחרות בתחרויות קריטריון לקראת אולימפיאדת טוקיו אך ייאלצו להמתין עוד קצת עם החלום בעקבות התפשטות נגיף הקורונה.

לא מוותרים על החלום: למרות התפשטות נגיף הקורונה ששינה סדרי עולם במדינות רבות מסביב לגלובוס ועלול להביא לדחיית המשחקים האולימפיים, ממשיכים שני הספורטאים הבכירים של עפולה, דני פרידמן (32) והמתאגרף הצעיר מיכאל אוסטרואומב (22).

דני פרידמן ומיכאל אוסטרואומוב לא מוותרים על החלום האולימפיאדה
דוברות עיריית עפולה.

המתאגרף הצעיר אוסטרואומב שברזומה שלו כבר 6 פעמים אליפות ישראל וחברות בסגל נבחרות ישראל כבר מגיל 13, התאמן בחודשים האחרונים ברוסיה ובאוקראינה ובימים אלה מתאמן לקראת תחרות קריטריון שאמורה להיערך בפריז, צרפת כהזדמנות אחרונה לקראת האולימפיאדה שאמורה להיערך בקיץ.

אצל החותר פרידמן המצב קצת יותר מסובך. פרידמן, שפספס את האוליפיאדה הקודמת בארבעה מאיות בלבד, התאמן קשה מדי יום בארבע השנים האחרונות כדי להעפיל לאולימפיאדה בטוקיו. כדי להיערך נכון לקראת תחרות הקריטריון שהייתה אמורה להיערך בצפון איטליה טס פרידמן לפני כחודשיים למחנה אימון עם אלוף העולם והמדליסט האולימפי האיטלקי ג'ובאני קלברזה אך לצערו של פרידמן הגיע לאיטליה שלושה ימים לפני פרוץ המגפה שהלכה והתפשטה במהירות והביאה עד כה למותם של אלפים. פרידמן, יש לציין, עדיין תקוע באיטליה וממשיך להתאמן ולחכות או למועד ומיקום חדש של תחרות קריטריון שעתידה להתקיים במהלך החודש הקרוב או לחילופין להחלטה של איגוד החתירה העולמי לאשר ספורטאים על סמך תוצאות השנה האחרונה ואז פרידמן שהשיג תוצאות נפלאות השנה יעפיל אוטומטית ויוכל להגשים את החלום להשתתף באולימפיאדה.

דני פרידמן ומיכאל אוסטרואומוב לא מוותרים על החלום האולימפיאדה
דוברות עיריית עפולה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here