קרדיט: דוברת כללית מחוז צפון

ד"ר אדהם יחיא, מנהל מרפאת כללית מגדל העמק, נבחר ל'רופא של המדינה' במסגרת תחרות פרס דניאלי

ד"ר אדהם יחיא, מומחה ברפואת המשפחה ומנהל מרפאת כללית מגדל העמק זכה בתחרות פרס דניאלי על היחס היוצא דופן אותו מעניק למטופליו.

ד"ר יחיא, מומחה ברפואת משפחה שהתמחה במחלקה לרפואת המשפחה של כללית מחוז צפון כמו כן הוא בוגר לימודי תעודה ברפואה מוסקולוסקלטאלית (כאב שריר שלד) – וטיפול בדיקור יבש ולימודי תעודה בסוכרת.

המטופלים של ד"ר יחיא מספרים עליו שהוא רופא אנושי ואכפתי שהם יודעים שבשבילם הוא יעשה את הטוב ביותר.

"זה כבוד גדול. אני נרגש ושמח על הפרס. בחרתי להיות רופא בגלל הזכות הגדולה ללוות משפחות שלמות: סבים, הורים, נכדים מלידה ועד בגרות, להיות שם בשבילם בכל שלבי החיים והאתגרים שהם מביאים. משמח שהמטופלים שלנו מעריכים את העבודה ואת העובדה שאנחנו שם בשבילם. אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי וגאה בשירות הרפואי האיכותי והאנושי שהכללית והמרפאה נותנת למטופליה" שיתף בהתרגשות ד"ר יחיא.

ד"ר יחיא מנהל את מרפאת כללית מגדל העמק ומוביל צוות גדול ומיומן ברפואת המשפחה, נשים, אף אוזן גרון, כירורגיה, קרדיולוגיה, אורולוגיה, סוכרת, המטולוגיה, עור, עבודה סוציאלית, מכון פיזיותרפיה ובית מרקחת.

"קרן דניאלי", הוקמה על ידי איש העסקים מוטי זוננפלד לזכרה של בתו דניאלי זוננפלד ז"ל שנהרגה בתאונת דרכים כשחזרה מהתנדבות בבית החולים שניידר, מקיימת את התחרות השנתית במטרה לטפח ולעודד רפואה עם אמפתיה והקשבה.

התחרות מתבססת על חוות דעת של לקוחות הקופה, והיא נערכת תוך שיתוף פעולה של כלל קופות החולים.

ד"ר גיטה סני, מנהלת מינהלת העבודה בירכה את ד"ר יחיא "התפקיד העיקרי שלנו הוא לטפל פיזית בחולים, אך לא פחות חשוב, להיות קשובים למטופלים שלנו. מרגש מאוד כשהמטופלים מחזירים אהבה והערכה. ברכות חמות לד"ר יחיא, כולנו גאים ומעריכים את עבודתו".

"אני מברך את ד"ר יחיא על קבלת הפרס. המקצועיות, הידע והניסיון הרב והמגוון שצבר מהווים תרומה גדולה לציבור מטופלינו" סיכם ד"ר מרדכי דיין, מנהל כללית מחוז צפון.

קרדיט: דוברת כללית מחוז צפון
קרדיט: דוברת כללית מחוז צפון

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here