: ד''ר רופידה מרצה במגמת הנדסת מכשור רפואי
צילום: אלבום פרטי

ד"ר רופידה מרואת-יעקובי , מנהלת מכון המחקר בבית חולים "המשפחה הקדושה " בנצרת, המסונף לפקולטה לרפואה בצפת ומרצה בפקולטה, הצטרפה לצוות המקצועי המוביל של המגמה החדשה במכללת נצרת עילית יזרעאל . ד"ר רופידה היא ד"ר למדעי הרפואה שסיימה פוסט דוקטורט במעבדה של פרופסור עדה יונת (כלת פרס נובל בכימיה) במכון וייצמן.

בימים אלה ההרשמה ללימודי  הנדסה רפואית התמחות במכשור רפואי במכללת נצרת עילית יזרעאל נמצאת בעיצומה. ראש המגמה הנבחר , ד"ר סאלח יעקובי, מזמין סטודנטים להירשם לקורס  הנחשב והנדרש.

: ד''ר רופידה מרצה  במגמת הנדסת מכשור רפואי
צילום: אלבום פרטי

ד"ר סאלח אשר ירכז את המגמה החדשה, מגמת הנדסה רפואית התמחות במכשור רפואי. במכללת נצרת עילית יזרעאל, אשר תיפתח בסמסטר זה , לצידו תשמש כמרצה רעייתו, ד"ר רופידה, "רעייתי היא אינטלקטואלית מוערכת, מרצה אהובה על הסטודנטים באוניברסיטאות ונחשבת לאוטוריטה בתחום הידע שלה, אני בטוח שהסטודנטים במכללת נצרת עילית יזרעאל ייהנו מהידע והניסיון העצומים".

.ד"ר רופידה, סיימה את לימודי הפוסט דוקטורט במעבדה של כלת פרס נובל לכימיה , פרופ' עדה יונת ,וכן  פרופ' יונת  מינתה את ד"ר רופידה כיועצת מחקר במעבדתה . " היה לפרופ' יונת ולי קשר חם במיוחד ,יונת תמכה בי מדעית וחברתית, אנו נמצאים בקשר מצוין עד היום " אומרת ד"ר רופידה

ד"ר רופידה  מחייכת  בזווית הפה כשנשאלה  איך ההרגשה לעבוד עם אישה ד"ר  סאלח במכללה,. " אנחנו עובדים ביחד, בשיתוף פעולה מצוין, שנינו חדורי מטרה להוביל את הסטודנטים במכללת נצרת עילית יזרעאל למצוינות ולהישגיות".

: ד''ר רופידה מרצה  במגמת הנדסת מכשור רפואי
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here