ד
צילום יחצ

המראה של שיער שופע, מלא ובריא היווה תמיד סמל תרבותי וחברתי של יופי, בריאות ונעורים, אשר מיליוני גברים ברחבי העולם שואפים לטפח ולהשיג בכל מחיר, ובעיקר בעשורים האחרונים עם התפשטות התופעה של הידלדלות השיער וההתקרחות (הן אצל גברים והן בקרב נשים).

אובדן השיער עם הגיל, למרות שאינו מהווה בהכרח בעיה רפואית, גורם לתחושות אישיות  לא נעימות, לרגשות קשים ולעיתים גם לבעיות חברתיות. גברים ונשים רבים פונים ל"תרופות פלא" שונות ומשונות המתפרסמות לעיתים קרובות באמצעי התקשורת, ולטרנדים טיפוליים מפוקפקים כמו טיפולים "חדשניים" במדינות העולם השלישי. ד"ר שלום שאלתיאל, מומחה ישראלי בעל שם עולמי לתחום בריאות השיער ומחלוצי טכנולוגיות ההשתלה החדשות, מסביר כי "המצאות" ושיטות טיפול אלה לא רק שאינן עוזרות במאומה לצמיחת והתחדשות השיער, אלא אף עלולות לגרום לנזק בריאותי בלתי הפיך.

מהי השתלת שיער ואיך היא מתבצעת?

השתלות שיער מתבצעות בצורות ושיטות שונות במערכת הרפואית מזה שנים רבות, והן משמשות בעיקר למטרות קוסמטיות, הצערת חזות המטופל והסתרת צלקות- ניתן לבצע השתלת שיער לא רק בקרקפת אלא גם בגבות ובזקן.

השיטה מבוססת על הוצאת זקיקי שיער (זקיק- בסיס השערה הנמצא מתחת לעור) מאזורים צפופים ובריאים יותר (למשל מהעורף) ושתילתם באמצעים כירורגיים באזורי ההשתלה. בטיפול מוצלח יקלטו הזקיקים במקומם החדש וימשיכו להצמיח שיער בריא וטבעי.

טכנולוגיות מתקדמות להשתלת שיער

בכירי הרופאים העוסקים בנושא השתלת השיער בישראל, שחלקם נחשבים למומחים בעלי שם עולמי, ממליצים על ביצוע השתלת שיער באזורים שהידלדלו בשיטות חדשניות באמצעות מכשור מתקדם, טיפול שבוצע כבר בעשרות אלפי מטופלים מרוצים והחזיר להם מראה  צעיר עם שיער מלא ושופע.

אחת הטכנולוגיות המתקדמות בהשתלה היא שיטת FUE (Follicular Unit Extraction ), המתבססת על השתלה מדויקת של זקיקים בודדים, בשילוב של שיטת DHI (Direct hair implantation ) בה נעזרים במכשור מדויק ומתקדם. שיטות אלו מחייבות יידע וניסיון מקצועי רב, מרפאות וציוד חדיש וכמובן הסמכה רפואית מלאה של המטפלים.

היזהרו ממרפאות מפוקפקות בחו"ל והימנעו משיטות השתלה מיושנות

מרבית המומחים המובילים בארץ ממליצים להימנע מטיפולים "זולים" בחו"ל במרפאות המתהדרות בשיטות טיפול חדשניות, למרות שאין להן כל הסמכה רפואית אמיתית ואין להם יכולות לתת סיוע רפואי מתאים במקרה של בעיה, או צורך בטיפולים משלימים.

מומלץ גם להימנע מהשיטה המיושנת להשתלת שיער, שלמרבה הפלא עדיין נפוצה בחלק גדול מהמרפאות בחו"ל (וגם בישראל), הנקראת FUT– התוצאות בשיטה זו מוגבלות באיכותן (גם לאחר זמן רב ניתן להבחין כי מדובר בהשתלה), וגורמת לעיתים קרובות לתופעות לוואי ובעיות רפואיות נלוות.

ביצוע השתלה ברשת מרפאות בישראל על ידי רופא מומחה

כל המומחים העוסקים בהשתלת שיער בארץ, וביניהם גם ד"ר שלום שאלתיאל, ממליצים באופן חד משמעי לבצע השתלת שיער בארץ- ורצוי ברשת מרפאות בה תוכלו לקבל ייעוץ ראשוני חינם וטיפול בסניף הקרוב בביתכם, שיקול שבמקרים רבים אינו נלקח בחשבון מראש על ידי המטופלים אך מקל מאוד על התהליך כולו.

חשוב לזכור כי השתלת שיער היא החלטה חשובה שלא מקבלים כל יום, ורצוי לבחור ברשת מרפאות וותיקה ואמינה עם תוצאות מוכחות שתעניק לכם מראה צעיר עם שיער שופע בדיוק כפי שחלמתם.

אתר הרשמי של ד"ר שלום שאלתיאל:

https://www.drshaltiel.com/

חדש! טיפול prp לצמיחה מהירה של השיער לאחר השתלת שיער.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here