האקדמיה למדעי ההפסקה
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

אין תלמיד שלא אוהב את ההפסקות ובבית הספר "יהלום" בעפולה הבינו את זה והחליטו להפוך את ההפסקות בבית הספר למעשירות יותר באמצעות "סיירת הפסקות" של תלמידים בוגרים המעסיקים את התלמידים הצעירים בפעילויות העשרה.

בואו נודה על האמת, החלק הכי כיף עבור תלמידים בכל העולם לאורך יום הלימודים הן… ההפסקות. הילדים יודעים זאת, ההורים יודעים זאת וגם המורים יודעים זאת. בהתאם לכך החליטו בבית הספר "יהלום" בעפולה להפוך את ההפסקות למעשירות יותר עבור התלמידים והצטרפו לסטראט-אפ ייחודי תחת השם "האקדמיה למדעי ההפסקה" במסגרתו מכשיר בית הספר את התלמידים הבוגרים לתפקידי מאמנים חברתיים ומנהיגי ההפסקה.

האקדמיה למדעי ההפסקה
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

הילדים הבוגרים שנבחרו למיזם "התגייסו" ל"סיירת ההפסקות" ומעתה יהיו שותפים לתהליך מרתק של שיפור האקלים הבית ספרי במטרה להפוך את ההפסקות לחברתיות באופן קבוע, תוך מיגור האלימות והשעמום וזאת באמצעות משחקים יצירתיים פשוטים שאינם דורשים ציוד מיוחד תוך מתן מענה רגשי-חברתי לכל הילדים. חשוב לציין כי כחלק מהטמעת התהליך המשמעותי הוכשר גם הצוות החינוכי ולמד את הרציונל של המיזם המבורך במטרה לסייע לחברי הסיירת בפעילות היומיומית. בבית הספר "יהלום" ציינו כי הרעיון שעמד מאחורי המיזם הוא שתלמידי בית הספר, ללא יוצא מן הכלל, יוכלו ליהנות מהפסקות חברתיות מעשירות, יחוו חוויות נעימות ואף ילד לא יישאר חלילה בודד בהפסקות.

האקדמיה למדעי ההפסקה
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

מנהלת בית הספר, פרח בר כהן אמרה: "בית הספר הקצה משאבים רבים להדרכה והכשרה של התכנית יחד עם הנהגת ההורים וזאת לטובת התלמידים והצוות לאפשר להם לחלום ובגדול. תודה להנהגת ההורים, לאפרת המדריכה החברתית, על היוזמה וקידום התהליך מול 'האקדמיה למדעי ההפסקה' ולשרית שוסטר הרכזת החברתית שהובילה את היוזמה".

האקדמיה למדעי ההפסקה
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here