הדברה – במאמר זה תוכלו למצוא טיפים והמלצות להדברת נמלים? כיצד מבצעים הדברה כאשר יש חיית מחמד בבית?
קרדיט pixabay

בימי האביב והקיץ החמימים בתים רבים הפכו לאזורי עגינה לקיני נמלים המשתלטים לנו על הרצפה או על השיש. הדברת נמלים בבית שמה קץ להתרוצצות של נמלים בבית ומביאה לכם בית נקי. מומלץ להדביר עצמאית באופן טבעי על ידי ערבוב חומץ עם מים ולמרוח באזורים שבהם ראיתם נמלים – שיטה זו יכולה לסייע לכם. אך אם עדיין הבעיה לא נפתרה ויש נמלים בבית, בכדי שנצליח להיפטר מהנמלים אחת ולתמיד, יש לזהות את זן הנמלה ולבצע הדברה מתאימה בכל רחבי הבית, ולמנוע מהן לחדור לביתכם בשנית. לרוב, נמלים וחרקים מגיעים לבית מבחוץ, כאשר משאירים דרך פתוחה או חלונות פתוחים, והם פשוט מתעופפים או זוחלים אל תוך הבית.

אנשים רבים נוטים לחשוב כי הבעיה של קיום נמלים לא רצויים בבית זו תוצאה של חוסר היגיינה, ניקיון לא מספק ועוד. ואולם, חשוב להבין גם בבתים נקיים ומצוחצחים במיוחד- עלולות להופיע נמלים ואף בשיירות. אלו ייכנסו מבעד לחלונות, לדלתות ולכל חריץ אפשרי. כשאתם מבחינים בהם, פעמים רבות, כבר לא מדובר בנזק שולי, אלא בקיום של בעיה משמעותית שקשה לטפל בה באופן עצמאי ויש צורך להדביר אותם יש צורך למצוא מדביר מוסמך ומנוסה המבין את הבעיה וכך יוכל לתת את הפתרון ההולם. כמובן, חשוב מאוד בנוסף לפנות מלכתחילה רק לחברות הדברה מוסמכות ובעלות ידע וניסיון. רק חברת הדברה מוסמכת תדע באילו חומרים יש להשתמש כנגד הנמלים ובכלל לכל מזיק, באילו כמויות יש לנקוט וכמה זמן מותר להשאיר חומרים מסוכנים אלו. חשוב להזכיר כי חומרי ההדברה – גם אם הם מחומרים ירוקים וידידותיים לסביבה כפי שנהוג היום- אינם חומרים מומלצים בקרבת בני אדם וחיות בית, לכן חובה להתייעץ לפני כל פעולת הדברה ומיגור עם חברה מוסמכת עתירת ניסיון.

עוד על הדברה של פשפש המיטה ועוד, כאשר יש חיית מחמד בבית ההדברה צריכה להיעשות ע"פ ההנחיות הקיימות והברורות תוך הסבר ללקוח על החומר שנעשה בו שימוש, על הפעולות שיש לנקוט – כמו לפנות את החיית מחמד מהבית למינימום 12 שעות, לשטוף לפני שמחזירים את החית הבית ואף – חלילה מה צריך לעשות במידה ויש סימני הרעלה. 

דברים חשובים כמו הדברת פשפש המיטה זה שבישראל קיימות חברות רבות המציעות שירותי הדברה הן חברות מקצועיות המוסמכות ומיומנות לצורך מיגור מזיקים וזוחלים, הדברתם והרחקתם מסביבתנו. כידוע, עבודות ההדברה הן עבודות שבה חייבים לעסוק באמצעות חומרים מסוכנים האמורים להרחיק את המזיקים הלא רצויים, תוך שמירה על בטיחות בני האדם וחיות המחמד במקום. ולכן יש לבחור בקפדנות את חברת ההדברה אשר תבצע עבורכם את ההדברה על סוגיה ולוודא כי מדובר בחברה אשר יש לה רישיונות לביצוע פעולות ההדברה.

המאמר בחסות https://fixall.co.il/pest-control

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here