מרב ששון אמויאל ,מעודדת מצוינות והישגיות | צילום: שירלי הרשקו

באיגרת מיוחדת שכתבה מנכ"לית המכללה  הטכנולוגית נוף הגליל, מרב ששון אמויאל , מעלה על נס את חשיבות המצוינות כמנוע וכקטר צמיחה במשק הישראלי." מלגה זו הינה ביטוי מוחשי להשקעתך הלימודית , רצינותך, השאיפה להישגיות והחתירה למצוינות , מלגה זו הינה אות ההערכה על הנחישות להגיע לפסגה בתחום לימודך, להעפיל אל ראש ההר המקצועי ולעמוד בחזית הקדמה הטכנולוגית במדינת ישראל."

בימים האחרונים שמחו מאוד סטודנטיות וסטודנטים מצטיינים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל , אשר קיבלו מלגת הצטיינות וברכה ממנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל. להענקת המלגות קדם תהליך מיון קפדני על ידי רכזי המגמות בהנחייתן של סגנית מנהלת בית הספר להנדסאים , אריאלה דוייטש ודיקנית הסטודנטים , סיגל גופר.

באגרת כתבה המנכ"לית : " ברצוני לברך אותך על הצטיינותך בלימודים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל.

מרווה קולינס אמרה כי "מצוינות היא לא פעולה, אלא הרגל. את הדברים שאתה עושה הכי הרבה, תעשה גם הכי טוב". חתירה למצויינות היא מפתח להצלחה וערך גבוה לחברה בה אנו חיים. אני בטוחה שההישגים המרשימים שלך הם תולדה של השקעה בלימודים, רצינות, התמדה ומוטיבציה גבוהה להצליח. יישר כח על כך.

תכונות ומאפיינים אלה חשובים באותה המידה להצלחה ומצוינות בעולם העבודה. לעובדים / עובדות אשר משקיעים בעבודה, מגלים רצינות ואחריות אישית, מתמידים וחדורי שאיפה ואמביציה, יש סיכוי גבוה יותר להצליח במקום עבודתם ולהתקדם. אני מאחלת לך להמשיך עם ההרגל, כדברי קולינס, להצליח בהמשך דרכך, ומזמינה אותך להמשיך ולשמור על קשר עם המכללה."

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here