מגמת השיווק בבית הספר סולם צור, בגשר הזיו.
אופק נחום

אופק נחום רק בן ה 16 וכבר זוכה להתנסות בפועל בעולמות השיווק בתחום העסקי. כל זה מתאפשר הודות למגמת השיווק בבית הספר סולם צור, בגשר הזיו.

מגמת השיווק בבית הספר סולם צור, בגשר הזיו.
אופק נחום

"מגמת ניהול עסקי עם התמחות בשיווק מיועדת לתלמידים בעלי יכולת חשיבה יזמית ומוטיבציה, סקרנות, כושר התמדה ואחריות אישית. במסגרת הלימודים תלמידי המגמה לומדים מקצוע מוביל של המגמה "מינהל וכלכלה" המציג בפני הלומד את תחומי התוכן של אוריינות פיננסית והכרת סביבות עבודה", מספר מיכה אזרזר – רכז מגמת ניהול עסקי בי"ס סולם צור.

 

כשתדהר הרפז, מיזם buybyecar ואמא לאחד התלמידים במגמה, פנתה למיכה והציעה לו שיתוף פעולה עם התלמידים, מיכה אזאזר לא חשב פעמיים והפרויקט יצא לדרך, "מתוך האמונה שלנו בבני הנוער, בראש הפתוח שלהם, בחשיבה היצירתית והלא מקובעת, מתוך החשיפה אל הידע הטכנולוגי הנרחב שלהם, הצענו למנהל המגמה לאפשר לתלמידים לעשות את הפרקטיקה המעשית שלהם על המיזם שלנו", מספרת הרפז, "לשמחתנו, 2 תלמידים אופק נחום ושקד אבירם בחרו ללוות את המיזם לאורך תהליך הלמידה שלהם. אני אישית רואה בזה ערך אדיר גם לנו כעסק שמשלב את הקהילה בתוכו ובוודאי לתלמידים שזוכים להכיר עסק אמיתי על שלל האתגרים".

אןפק נחום מספר, "בחרתי במגמה כי אני סקרן מטבעי ועולם העסקים, השרות (והכסף) מושכים אותי. במיזם עצמו בחרתי כיוון שנראה לי שהרעיון חדשני ומבטיח. רציתי לבחור בעסק שגדל ומתפתח ושיש לו עתיד מזהיר. רציתי עסק עם מידע נגיש ואנשים חביבים. גיליתי עסק שהשרות בו אישי בעידן שבו הכל יחסית קר ומנוכר, הרעיון חדשני בענף הרכבים ומתאים לעידן האלקטרוני-הטכנולוגי ואני אוהב את הקלות והפשטות של התהליך. זה מגניב שאפשר לקנות רכב מהמחשב בלי שיעבדו עלייך ובלי לבזבז זמן ובעיקר, זו הזדמנות ללמידה מעשית . אני שמח להיות שותף לעשייה משמעותית ומעבר לכך,  זה זמן איכות עם אמא שלי".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here