קרדיט - Canva

הלבנת הון היא מושג המתקשר אצל רבים לעולם הפשע: פעולות שנעשות כדי להסוות ולטשטש את מקורו של הון אשר הושג בדרכים לא לגיטימית כמו זיוף והונאה. ההון שנגנב או הושג בדרך לא חוקית אחרת מוטמע בתוך רכוש שהושג בדרך לגיטימית וכך העקבות שלו מיטשטשים. עם זאת, לא תמיד הלבנת הון מתקשרת דווקא עם כספים שהושגו במרמה. לעיתים הדרך להשגת הכספים אינה הבעיה אלא הניסיון לטשטש אותם לצורך העלמת מס. עורך דין מיסים אשר מתמחה במשפט הפלילי הוא הכתובת לפנות אליה אם אתם חשודים בביצוע הלבנת הון בדרך כלשהי כמו העברת כספים לחו"ל או דרך אחרת.

חשודים בביצוע עבירות מס? פנו לעורך דין המבין היטב בתחום

עבירות מס נחשבות לעבירות חמורות, במיוחד כאשר מדובר נעל סכומים גדולים וכאשר הן מתבצעות באופן מגמתי למשך זמן רב. העלמת מס יכולה להתבצע באופנים שונים. עורך דין מיסים המתמחה בתחום מייצג לא מעט חשודים ונאשמים בהעלמות של מס הכנסה בדרכים שונות, בין אם ע"י אי דיווח על עסקאות שבוצעו, ביצוע עסקאות במזומן, הוצאת דוחות מס כוזבים, הוצאת חשבוניות פיקטיביות ועוד. עם זאת, ישנן דרכים נוספות להעלים מס, למשל מס רכוש אותו אמורים לשלם על רכישה גדולה, למשל של נדל"ן או דיווח הוצאות עסק שהוא מנופח ולא תואם את ההוצאות האמיתיות במטרה לקזז יותר מן המע"מ שאמור העסק לשלם. חוקי המס הם מורכבים ולכן חשוב לפנות לעורך דין המתמחה בתחום ויוכל למצוא את הסדקים באמצעותם יהיה ניתן להטיל ספק בחשדות וההאשמות כלפיכם.

מה שחשוב לדעת על ייצוג נפגעות עבירה בהטרדה מינית

עבירות מין נחשבות לעבירות חמורות מאוד. ההתייחסות המחמירה אליהן מגיעה מצד הציבור וגם מצד הרשויות. לכן, היום יש הקפדה רבה על טיפול בכל תלונה הנוגעת לעבירות מין, גם אלה הנחשבות פחות חמורות כמו הטרדה מינית. עורך דין הטרדה מינית המתמחה בפלילים יכול בשנים האחרונות לא רק לייצג את החשוד או הנאשם. תפקיד נוסף וחשוב אותו ממלאים עורכי דין פליליים הוא ייצוג נפגעות (או נפגעי) העבירה. אמנם במשפט הפלילי המתלונן/ת לא לוקחים חלק פעיל אך במיוחד בעבירות מין חשוב לשמור על רווחת המתלוננת, בטחונה ובכלל שתמצה את הזכויות המגיעות לה. עורך דין פלילי ידאג לכך שיוצא לחשוד צו הרחקה או אפילו יהיה במעצר בשלבי החקירה, או ידאג לכך שהמתלוננת תוכל לעיין בכתב האישום לפני הגשתו.

משרד עורכי דין MBM מתמחה במשפט הפלילי ומייצג חשודים ונאשמים בעבירות שונות. ניסיון קודם בעבודה במשטרה או בפרקליטות המדינה מאפשר לצוות המשרד לטפל בדברים באופן המקצועי ביותר. מוזמנים ליצור קשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here