המוזיאון העירוני במגדל העמק מחפש חומרים
קרדיט צילום: ריקי בקסיס.

עיריית מגדל העמק ואוצרת המוזיאון העירוני במגדל העמק אורית אנגלברג יוצאים בקריאה לציבור לחפש חפצים וחומרים היסטוריים על העיר מגדל העמק ותושביה כדי להציגם במוזיאון העירוני.

המוזיאון העירוני במגדל העמק מחפש חומרים
קרדיט צילום: ריקי בקסיס.

בשורה משמחת עבור חובבי ההיסטוריה והנוסטלגיה במגדל העמק. בימים אלה יוצאת אוצרת המוזיאון העירוני שעתיד לקום בעיר בקריאה לציבור התושבים לחפש אחר חפצים וחומרים היסטוריים למוזיאון, להיות שותפים בכתיבת הפרק החסר של תיעוד ראשית ההתיישבות במגדל העמק ובכך לעלות על נס את פועלם של החלוצים שהקימו אותה.

כזכור, לפני מספר חודשים אישר משרד התרבות והספורט באופן רשמי את מבנה ה"מגדל" במגדל העמק להקמת מיזם 'בית המייסדים' שהושק בעיר לפני פחות משנה במעמד שרת התרבות מירי רגב וראשי רשויות. במכתב האישור צוין כי וועדת ההיגוי אישרה את הבקשה בעלות של 4 מיליון שקלים ומי שיוביל את המיזם מול הרשות המקומית תהיה "המועצה לשימור אתרים" שליוותה את התהליך מתחילתו. מי שמונתה לאוצרת המוזיאון מטעם המועצה לשימור אתרים היא אורית אנגלברג שעסוקה בחודשים האחרונים באיסוף חומר היסטורי וארכיוני אודות העיר מגדל העמק.

השבוע כאמור, החליטה אנגלברג לגייס גם את הציבור לחפש אחר חומרים היסטוריים כגון חפצים, תצלומים, סרטים ישנים בכל פורמט, תעודות ומסמכים הקשורים לתולדות היישוב ליצור קשר עמה בדוא"ל  orite99@gmail.comכדי לבחון את משמעותם ההיסטורית ואולי להציגם בעתיד במוזיאון העירוני.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here