בוחרות לפתוח את המסע הגלילי בנוף הגליל
צילום: אלבום פרטי

מאתיים ושלש עשרה בנות  מכתות יא' באולפנות 'צביה' מרחבי הארץ הגיעו לנוף הגליל  עם פתיחת "מסע גלילי " שהן עורכות, זו השנה השנייה.

יצוין כי כל הבנות בחרו להשתתף במסע ייחודי זה  מתוך בחירה, כשהמטרה הינה מפגש בלתי אמצעי עם דמויות מפתח, מקומות ואתרים ,בהם שילוב יוקד של חזון ועשייה,  התיישבות ונתינה הולכים יד ביד.  כאמור זו השנה השנייה שמפגש מרתק זה מתקיים   בתקופת החופש.

את הבחירה לפתוח דווקא בנוף הגליל הסבירו מארגני המסע : "רצינו להפגיש את הבנות עם שליחות, עמידה של הקהילה באתגרים שמסביב מתוך נקודת מבט של אמונה וכהזדמנות לאומית"

תחילת הסיור בעיר החלה בסיור מודרך בעיר שקיימו אנשי הגרעין התורני ציוני , הדס מצגר, אלישמע סנדמן, חיים בן שטרית ומנהל הגרעין צחי וייס,  תוך שימת דגש על מהות הגרעין, מטרותיו וייעודו של  הגרעין התורני, היסטוריית העיר, האתגרים וההזדמנויות ועוד.

בתום המפגשים הבלתי אמצעיים  התכנסנו הבנות  במתנ"ס ברקוביץ, שם שמעו את יפית מלכא על הגעתה אל העיר ותפקידה כיום, שני זנו שסיפרה מנקודת המבט שלה כילידת העיר ופעילה בה בכל שנותיה ולאחר מכן שיחה מרוממת מפי הרב דני סגליס שהותירה את הבנות בעוצמה גבוהה. הבנות ,שלרובן זה היה  הביקור הראשון  בעיר, הביעו תגובות נרגשות על המפגש.

בוחרות לפתוח את המסע הגלילי בנוף הגליל
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here