הסבו אושר לאושר
עיריית מגדל העמק
מסיבת בר המצווה של אושר חמו בן ה-13 ממגדל העמק בוטלה בגלל נגיף "הקורונה". היחידה למתנדבים בעיריית מגדל העמק הרימה את הכפפה וארגנה לו הפתעת בר מצווה בשכונה בה הוא מתגורר.
אירוע מרגש במגדל העמק. נגיף הקורונה שהוביל לביטולים של הופעות, טקסים ואירועים השפיע גם על חגיגת בר המצווה של אושר חמו בן ה-13 שהיה אמור לחגוג השבוע יחד עם משפחתו וחברים, אך נאלץ לדחות את החגיגה בעקבות המצב.
אביו של אושר, אוריאל, הינו במערך המתנדבים של היחידה להתנדבות. האחרון יצר קשר עם אילנה פרץ עייש מנהלת היחידה להתנדבות באגף הרווחה, סיפר לה על המצב וביקש סיוע על מנת לשמח את הילד.
אילנה הרימה את הכפפה וגייסה את שני הזמרים בני העיר, ינאי ויאיר פדידה, שנענו בשמחה לשיר לכבוד אושר את השיר ברכת הכהנים. השכנים מהבניינים סביב הריעו ומחאו כפיים מהחלונות תוך שמירה על הנחיות משרד הבריאות. בני המשפחה יצאו לחצר שקושטה בבלונים ואושר קיבל את הברכות מהסבא הרב שמעון דהן, מסגן ראש העיר אלי בקסיס וממומי בן סימון מנהל אגף הרווחה.
אילנה פרץ עייש אמרה: "היחידה להתנדבות העירונית באגף לשירותים חברתיים נרתמה לשמח חתן בר מצווה. שמחנו לקחת חלק בשמחה שלו. נאחל בריאות לכל עם ישראל".
ראש העיר אלי ברדה הצטרף לברכות והוסיף: "מחמם את הלב לראות את ההתגייסות של סיירת ההתנדבות העירונית שממשיכה לעשות חיל ברחבי העיר ולשמח את התושבים. מגדל העמק זו משפחה אחת גדולה ומגיע יישר כח לכל העוסקים במלאכה".
הסבו אושר לאושר
עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here