הפרגון של הזמר עומר אדם לתיכון מעפולה
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה.

צוות בית הספר אורט אלון בעפולה החליט לעשות סרטון געגוע לתלמידים. הסרטון הפך לוויראלי וזכה לפרגון וחשיפה אדירה בעמוד של הזמר עומר אדם.

בתיכון "אורט אלון בן גוריון" בעפולה ציינו ביום שישי האחרון שבוע ללימוד מרחוק ופרק הזמן הזה כנראה הספיק לצוות בית הספר להבין עד כמה הם מתגעגעים לתלמידים שלהם. כדי להראות להם עד כמה הם מתגעגעים הובילה רכזת שכבת י' מירה תמם יוזמה קטנה ומרגשת אחת במסגרתה כל צוות ההנהלה, המורים והמחנכים הרימו שלטים עם מילות השיר "שירו של שפשף" בביצוע של עומר אדם, ליאור נרקיס ומשה פרץ כדי להביע את הגעגוע ולהרים את המורל של התלמידים המרותקים לביתם. ואותם ריכזו לקלפי מרגש שנפתח במילים הבאות: תלמידים ותלמידות יקרים ויקרות שלנו. בימים אל פשוטים אלו, ימי בידוד וסגר, רצינו להביע בדרך מיחדת את הגעגועים שלנו אליכם ולעלות מעט את המורל. צוות 'אורט בן גוריון' עפולה. הסרטון זכה מיד עם פרסומו לתפוצה רחבה ובשיאו אפילו זכה לפרסום בעמוד הפייסבוק של הזמר עומר אדם לו כרבע מיליון עוקבים בנוסף לפרגון מצד הזמר ששיתף את הקליפ וכתב: "צוות קריית החינוך אורט בן גוריון עפולה, ריגשתם".

הפרגון של הזמר עומר אדם לתיכון מעפולה
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה.

מנהלת בית הספר איריס קרל אמרה: "לאחר מספר ימים ללא התלמידים הרגשנו צורך לשלוח אליהם מסר חיובי שמביע את הגעגוע שלנו אך לא חשבנו שהסרטון יזכה לתפוצה כל כך רחבה ובטח שלא לפרגון מצד עומר אדם".

הפרגון של הזמר עומר אדם לתיכון מעפולה
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here