אוטובוס הסרטים במגדל העמק
דוברות עיריית מגדל העמק

סרט "המילים הטובות" הוקרן לתושבים ב"אוטובוס הסרטים" שהגיע למגדל העמק במטרה להפיץ את מיטב העשייה הקולנועית

בשבוע שעבר נערכה הקרנה חגיגית תחת כיפת השמיים של הסרט המצליח "המילים הטובות" בביומו של שמי זרחין, זוכה שלושה פרסי אופיר ופרס משרד החינוך והתרבות לקולנוע. הקרנת הסרט התקיימה בשיתוף פעולה של מתנ"ס מגדל העמק והפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים, הוצג פרויקט הדגל – "אוטובוס הסרטים", אוטובוס חדשני מצויד במסך ענק, מקרן ומערכת הגברה המטייל בארץ במטרה להפיץ את מיטב העשייה הקולנועית.
צוות הפרויקט הגיע חמוש באוסף של מיטב הסרטים מהארץ ומחו"ל ויחד עם היוצרים עצמם להקרנה והפנינג של קולנוע ברחבת המתנ"ס. מנהלת המתנ"ס אורית זאבי-כהן, אחת ממארגנות הערב, סיפרה על האירוע: "זוהי בעיקר קבוצת סטודנטים מאוניברסיטת תל-אביב שיוצרים פסטיבל כל שנה במטרה להנגיש בתי קולנוע ולעודד סרטי סטודנטים. זאת הפעם הראשונה שארגנו הקרנה תחת כיפת השמיים וזאת רק ההתחלה אנחנו רוצים שיבואו כל הזמן".

בנוסף, בהמשך לפעילות הענפה בתחום התרבות מנהלת המתנ"ס דאגה להזכיר על הקמתו הקרבה של הקולנוע העירוני שיכלול הקרנת סרטים, מפגשים עם יוצרים ואמנים מהשורה הראשונה וכן הפקת פסטיבלים ואירועים ייחודיים בתחום הקולנוע. הקמת הקולנוע במגדל העמק רוקמת עור וגידים לאחר שראש העיר גייס תקציב לכך החל שחב רכישת הציוד הכולל מקרן, מסכים, מערכת הגברה ועוד.

מגדל העמק הניבה שחקנים, זמרים, נגנים ואמנים שספגו בעיר את האהבה לאמנות ותרבות והצליחו לפרוץ לתודעה הארצית אחת מהן היא לא אחרת מכוכבת הסרט "המילים הטובות" – רותם זיסמן שגדלה והתחנכה במגדל העמק והייתה אחת מאורחות האירוע.

אוטובוס הסרטים במגדל העמק
דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here