צילום אלבום פרטי

עו"ד חן שאול, חבר מועצת העיר מגדל העמק, הוא מהפוליטיקאים העניינים, המקצועיים ומי שמתנהלים למען האזרח באופן המכבד ביותר. לאחר כשמונה שנות שירות במועצת העיר מגדל העמק יפנה עו"ד חן שאול ביום רביעי את מקומו במועצת העיר לטובת ידידו יוסי פורטל. עו"ד שאול הוא פוליטיקאי מהזן הנדיר, העומד בהבטחתו גם אם אינה חתומה. עו"ד חן שאול ענייני, אכפתי ובעיקר משרת ציבור ברמ"ח איבריו מתוך כבוד ומתוך תחושת שליחות.
חן: "לצד עבודתי כעו"ד ושליחותי החברתית אני פועל בימים אלה לבניית תוכנית אסטרטגית מקיפה וייחודית לקראת הבחירות הבאות, מתוך אמונה שהציבור יודע מי עובד באמת עבורו ומבקש את טובתו."
לאחר כשמונה שנות חברות במצטבר במועצת העיר, החליט חבר מועצת העיר מגדל העמק, עו"ד חן שאול, לפנות את מקומו במועצת העיר מגדל העמק ולהתפנות למערכה הבאה.

צילום אלבום פרטי

"הפוליטיקה המקומית היא מגרש המשחקים של המבקשים להשפיע, לחולל שינוי ולהנהיג. זו הקדנציה השנייה שלי במגרש המשחקים הפוליטי, קדנציה בה עבדתי באהבה וללא תמורה למען תושבי מגדל העמק היקרים, מתוך תחושת שליחות, מסירות ואכפתיות, אומר עו"ד חן שאול ומוסיף, יש באמתחתי תוכניות רבות לשיפור ושינוי במגוון תחומים.
ביום רביעי אפנה את מקומי, כמוסכם ביננו בטרם הבחירות על אף שאין ביננו הסכם חתום אלא לחיצת יד מתוך כבוד והוגנות."
ביום שני הגיש עו"ד שאול חן את מכתב ההתפטרות לראש העיר, אלי ברדה, ביום רביעי תיכנס ההתפטרות לתוקפה .
עו"ד חן שאול נפרד באיגרת אישית מכל חברי מועצת העיר, באיגרת כתב: "החלטתי ליטול פסק זמן מהעשייה הציבורית הפורמאלית, במקביל להמשיך לעמוד איתן לצד תושבי העיר, מאחר ובמציאות הנוכחית לא אוכל להשפיע ולממש את חזוני והמטרות שהצבתי לעצמי.
אני מסיים, לעת הזאת, את חברותי במועצת העיר הנוכחית, מפנה את מקומי לידידי, יוסי פורטל, מאחל לך לפעול תמיד כשליח ציבור נאמן לתושבי העיר האהובה שלנו."

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here