חוג לכל ילדה וילד
צילום - יח"צ

רשת המתנ'סים "שחקים" פתחה בימים האחרונים את ההרשמה לתוכנית חוג לכל ילדה וילד במסגרתה זוכים תלמידי כיתות ד-ה להשתתף בחוגים בעלות 100 ש'ח בלבד לשנה. ראש העיר אבי אלקבץ: השנה כולם יזכו להיות בחוגים במגוון תחומים".

חוג לכל ילדה וילד
צילום – יח"צ

כיתות ד-ה, אותרו ככיתות משמעותיות לילדים ולילדות. בתור השנים הקובעות את אופי עיסוק התחביב או המקצועי שלהם, זה הזמן הנכון ביותר, להתנסות ולרכוש חוויות ספורט ותחביבים, כחלק מעשיר ומרכזי בחיי אדם. תוכנית 'חוג לכל ילדה וילד' מפעילה מערך חוגים איכותיים שהם הזדמנות אמיתית לילדי כיתות ד-ה, להיכנס לעולם התחביבים, ספורט ותרבות הפנאי ברמה הגבוהה ביותר.

הפרויקט הארצי של משרד החינוך, בהובלתם של 'שחקים עפולה' בעיר, נותן מענה לכל תלמיד בכיתות ד-ה במגוון תחומים כגון שחייה, מוזיקה, ריקוד, ספורט וכו'. במסגרת הפרויקט, ניתן להירשם לחוג אחד, מתוך רשימת חוגים מכובדת ומקצועית, בעלות של 100 ש'ח לשנה בלבד. החוגים יפעלו בכל שכונות העיר ובמוקדים מרכזיים כמו הקאנטרי קלאב, שלוחות המתנ'סים, ובתי ספר.

ראש העיר אבי אלקבץ: "תחום החוגים והעשרה הינו חלק בלתי נפרד מהפעילות העירונית שלנו. רשת 'שחקים' מובילה בימים האלו מהפך כאשר המטרה של כולנו היא ברורה: לכולם תהיה הזדמנות לבחור תחום מעשיר ובעל ערכים מעבר לשעות הלימודים. הפרויקט החשוב הזה מהווה את עמוד התווך בעיצוב הילדים של כולנו וזו ההזדמנות שלנו להעניק להם את הטוב ביותר.

חוג לכל ילדה וילד
צילום – יח"צ

אנו משקיעים את המיטב במענה מקיף לכל התושבים, החל מתינוקות ועד למבוגרים, השנה כולם יזכו להשתתף בפרויקטים מעשירים, החל מחוגים ועד לקורסים מקצועיים ויותר מזה"

"חוג לכל ילדה וילד מעניק סל של ערכים לתלמידי כיתות ד-ה ברחבי העיר", אומרת שרון פרי מנהלת הפרויקט, "המטרה הינה להנגיש מיטב של חוגים מעשירים ויוקרתיים לכל ילדי שכבות אלה במחיר שנתי מסובסד. המדריכים הם מהשורה הראשונה בעיר עפולה, השנה, כל תלמיד ותלמידה שירצו חוג, יקבלו אותו, הם רק צריכים לבחור".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here