חודש שכולו נשים
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה.

בשמיני למרץ יציינו ברחבי העולם את יום האישה הבינלאומי ובעפולה פרשו לאורך כל החודש שרשרת אירועים ופעילויות לנשות העיר.

חודש שכולו נשים
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה.

ועכשיו אתן: יום האישה הבינלאומי יצוין בארץ ובעולם בשמיני למרץ ובעיריית עפולה, כמו לא מעט רשויות ברחבי המדינה, יציינו לאורך כל חודש מרץ את חודש האישה שילווה בשרשרת אירועי העצמה ופעילות לנשים שייפתחו באירועי נוצץ של פורום הנשים החדש "ועכשיו את" שהוקם לאחרונה על ידי נשים צעירות מהעיר בשיתוף הרשות המקומית ויימשך בהרצאות של נשים פורצות דרך, תערוכה לנשים יוצרות, מופע מרכזי עם ציפי שביט שכל הכרטיסים אליו נמכרו זמן קצר לאחר שיצאו ועוד.

חודש שכולו נשים
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה.

יש לציין כי מאז שנבחר אבי אלקבץ לראשות העיר לפני קצת פחות משנה וחצי הוא ביצע פעולות רבות לקידום מעמד הנשים בעיר. ראשית הוא מינה את עופרה קלמן ליועצת לקידום מעמד האישה לצידה של מחזיקת תיק האישה ברשות דניאלה בן חמו וכן בירך על שרשרת של מנהלות אגפים ומחלקות ובראשן ראש מינהל חינוך טינה ולדמן ומנהלות תחומי גני הילדים, היסודי והעל יסודי במינהל, מבקרת העירייה רו"ח עינב פרץ, מנהלת אגף משאבי אנוש חמוטל גנון, תובעת העירייה עו"ד אורלי חקוקי, מנהלת האגף לחדשנות ברשות שרית דהן, מ"מ מנהלת אגף הקליטה אינה אוקון, מנהלת אגף הרווחה סיגל בניאס, מנהלת אגף הגבייה אתי דמרי. כמו כן הנחה ראש העיר לקיים פעילויות שונות לנשים כגון "יום האישה הבינלאומי", נובמבר נשים לציון היום הבינלאומי למאבק באלימות כלפיי נשים, קורס העצמה ומנהיגות לנשות העירייה בשיתוף מרכז אדווה, הרצאות, ועוד. האירועים כמובן בשותפות עם כלל ארגוני הנשים הפועלים בעיר וביניהם ויצו, נעמת, אמונה, פורום הנשים הוותיק וכמובן פורום הנשים החדש המשותף לרשות "ועכשיו את" אותו מובילות יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, יו"ר הפורום יאנה קריספיל ותריסר נשים צעירות מהעיר במטרה לעצב סצנה חדשה ותוססת עבור נשות העיר כאשר כל אחת מנשות הפורום מובילה תחום אחר למשל נדיה פורמן המובילה את תחום הנטוורקינג, עינת טלל כהן את תחום המהמאמות לנשים בחופשת לידה, טסי שמש את תחום התרבות, הפנאי והפאן ועוד.

חודש שכולו נשים
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה.

יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה עופרה קלמן אמרה: "כל הפעילות הענפה הזו מתאפשרת בזכות ראש העיר שלנו אבי אלקבץ שפועל למען נשים ואנשים בעיר. במתן ידע, כלים, תמיכה וסיוע לקידום הצלחה בכל תחום. ולאורך השנה קידם עשרות יוזמות שחלקן בלתי נפרדות ממרקם החיים בעיר".

חודש שכולו נשים
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here