חוזרים לספסל הלימודים
דוברות עיריית מגדל העמק

הרשות ומנהלות בתי ספר גילו מנהיגות ונערכו לקליטת תלמידי כיתות א'-ג' במגדל העמק חזרו השבוע לבתי הספר ורגשו את ראש העיר אלי ברדה שבא לבקר אותם

חוזרים לשגרה. בתי הספר היסודיים במגדל העמק החלו השבוע את חזרתם לפעילות חלקית עם קבלתם של תלמידי כיתות א'-ג'. בכל כניסה לבית ספר הוצבה עמדה שכללה חומר חיטוי, בדיקת חום וטופס הצהרת בריאות.
הכיתות חולקו לשתי קבוצות והתלמידים הושבו במרחק של שני מטרים אחד מהשני. התלמידים הונחו לעטות מסיכה בחצר בית הספר במהלך ההפסקות ושאין חובה במהלך השיעור בכיתה.
למרות שמספר רב של ראשי רשויות בעיקר מהערים הגדולות הודיעו שלא יפתחו את בתי הספר, החליט ראש עיר אלי ברדה לפתוח את בתי הספר לאחר ששוחח עם מנהלות בתי הספר, המפקחות וראש מנהל החינוך ושמע מהם שבתי הספר ערוכים כולל בדאגה לשלומם ולבריאותם של הילדים. ברדה הבהיר למנהיגות החינוכית שיש מספיק סיבות לדחות את פתיחת בתי הספר והם בטלות בששים לנוכח המשימה הלאומית להחזיר את המשק לשגרה בהדרגה ובבטיחות "בשעה זו אנו נגלה מנהיגות ואחריות, נכנס מתחת לאלונקה ונרתם למאמץ הלאומי" אמר ברדה ומיהר לבקר יחד עם ראש מנהל החינוך מלי אליגוב את התלמידים, לשאול לשלומם, לאחל להם הצלחה ובסוף היום לחלק קרטיבים לתלמידים.
ראש העיר ומחזיק תיק החינוך אלי ברדה פרגן לעוסקים במלאכה בפוסט שהעלה בעקבות ביקורו וכך כתב: "ראיתי את תלמידי כיתות א'- ג' בבתי הספר מאושרים ושמחים על החזרה לבית הספר ומתרגשים במפגשים עם החברים, המורה והמנהלת. ראיתי את המנהיגות החינוכית בראשות מנהלות בתי הספר והצוותים החינוכיים עם הברק בעיניים וסבר הפנים הטובות, מגלות מנהיגות ומקצועיות בכל הקשור להכנת בית הספר בהתאם "לתו הסגול" ובעיקר בשמירה על שלומם ובריאותם של הילדים וראיתי את מינהל החינוך בראשות מלי אליגוב מבינים את גודל השעה במשימה להחזיר את מערכת החינוך לשגרה בהתאמה לאורחות החיים החדשים בבית הספר בהתאם להוראות משרד הבריאות. אנחנו מצפים בהתרגשות לילדי גני הילדים בשבוע הבא".

חוזרים לספסל הלימודים
דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here