תכנית למצוינות יערת העמק
דוברות עיריית מגדל העמק

הישג נוסף למערכת החינוך בעיר. בית הספר יהיה אחד מתוך 15 בתי ספר בארץ שהתקבלו לתכנית

מערכת החינוך במגדל העמק ממשיכה בהצלחה. בשבוע שעבר הודיעה מנהלת מחוז צפון ד"ר אורנה שמחון כי בית הספר חט"ב "יערת העמק" נבחר להשתתף בתכנית למצוינות ארגונית עפ"י מודל ה-EFQM. המערכת הינה מערכת אסטרטגית, מערכתית והוליסטית לקידום האיכות והמצוינות בבתי ספר בעולם כמו גם בארגונים ציבוריים ועסקיים אחרים.
המערכת מאפשרת שילוב והטמעה של מהלכים לפיתוח בית הספר במימד הפדגוגי, התנהגותי, ארגני וניהולי כאחד. התכנית הינה בינלאומית וייחודית למחוז הצפוני אליה התקבלו 15 בתי ספר בלבד שנבחרו בקפידה במטרה להטמיע את המודל, ובית ספר "יערת העמק" הוא אחד מהם.
כניסתו של בית הספר לתכנית הינה המשך ישיר להישגים של מערכת החינוך במגדל העמק. כזכור, ביה"ס "יערת העמק" זכה בפרס החינוך המחוזי, מח"ט "אורט פסגות" זכה בפרס חינוך מחוזי, בית ספר "אורט רוגוזין" שבר את שיא אחוזי הזכאות לבגרות שעומד כרגע על 89% ואף זכה ב-"בית ספר מצטיין" בקטגוריה הגבוהה ועל עלייה רציפה ומשמעותית בזכאות ל-5 יח"ל במתמטיקה, באנגלית ובתעודת בגרות בהצטיינות מעל לממוצע הארצי.
אלי ברדה ראש העיר ומחזיק תיק החינוך וראש מנהל החינוך מלי אליגוב ברכו על כניסת בית הספר לתכנית הייחודית ואמרו: "שמחנו מאוד לקבל את ההודעה על כניסתו של בית ספר "יערת העמק" לתכנית שמעצימה את הישגי החינוך בעיר ומצטרפת לשבירת שיא אחוז הזכאות לבגרות בבית ספר "אורט רוגוזין" שעומד על 89 אחוז".

תכנית למצוינות יערת העמק
דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here