קרדיט PIXABAY

חיטוב הגוף הוא מלאכה יומיומית מייגעת שצריך לתחזק ואי אפשר מבלי להפעיל את השרירים בצורה נכונה ולהשיל קילוגרמים של שומן עודף, אם הוא קיים. אלא שהמלאכה הזאת יכולה להיות יעילה ופשוטה יותר כשמערבים בה טכנולוגיה מתקדמת שמבוססת על מחקרים שמוכיחים שהיא עובדת ואף מביאה הישגים. ויבראטק הוא מתקן כזה שנמצא בשימוש כבר שנים ומצליח להביא לתוצאות מעולות שנמדדו במחקרים גם של מצב השרירים וגם של גמישות, חיטוב הגוף ובניית מאסת שריר משמעותית. כל מה שנחוץ הוא לתרגל סט של תרגילים שנבחר עבורכם על ידי אנשי המקצוע תוך כדי התחברות למכשיר הרטט, וכדי להביא לכך שתוכלו להבחין בתוך כמה חודשים מרגע הפעלת התכנית בשינויים הנדרשים. אפשר להמשיך להתאמן אבל אפשר גם לייעל את האימון בהרבה.

חיטוב הגוף על ידי עזרה של רטט כלל גופי

מכשיר ויבראטק עובד על ידי התחברות למכשיר, הזנת הנתונים האישיים ותרגול של כמה תרגילים במשך כרבע שעה בכל יום על מנת להשיג את התוצאות הרצויות. בזמן הזה עובד הרטט הכלל גופי ומחזק את השרירים, בונה מאסת שריר וגם מאסת עצם, משפר את המטבוליזם ויוצר תופעה נהדרת של הצרת היקפים כתוצאה מההרזיה בעזרת הרטט. זהו באמת מכשיר שרוצים להחזיק בבית על מנת לתרגל בו בכל יום ולקבל גם את ההשפעה המיטיבה שלו בכלל הנושאים. כל מה שנדרש הוא התמדה בביצוע התרגילים הבסיסיים תוך כדי התחברות למתקן ועמידה ביעדים. כך אפשר לשפר בצורה פאסיבית נוסף לפעילות האקטיבית המינימלית שלכם על המכשיר.

מה חשוב לדעת על שריפת שומן?

כדי להגיע למצב של שריפת שומנים יעילה צריך לא רק לצרוך פחות קלוריות מאשר מוציאים, אלא גם לדאוג לכך שמאסת השריר שלכם תהיה מספיקה על מנת ליצור פעילות מטבולית מתמדת ויעילה לאורך שעות היום. רקמת שריר שורפת יותר שומן מאשר רקמות אחרות גם בזמן מנוחה. לכן, חשוב להגדיל את מאס השריר ככל האפשר בהתאם לנתונים הגנטיים שלכם, ואת זה עושים בעזרת פעילות גופנית. פעילות בונה מאסת שריר נעשית בעזרת תרגילים מסוימים ואם אתם מתחברים למכשיר ויבראטק ששולח את הרטטים ההוליסטיים לכל הגוף אתם מגבירים את היעילות של בניית מאסת השריר ומחזקים אותה. זה בעצם מה שכל כך משמעותי בעבודה עם מתקן זה. המכשיר גם משפר את התנועה והגמישות ולכן גם כשאתם נעים ופעילים בשאר שעות היממה אתם מפעילים את השרירים בצורה שמנצלת את האנרגיה בגוף שלכם בצורה מיטבית. זה בוודאי עוזר מאוד להרזיה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here