קרדיט PIXABAY

כידוע ישנם חתולי בית וישנם חתולי רחוב. אך זה באמת לא משנה יש אוכל לחתולים בחיפה.  נכון, לחתולים יש את המראה הפרוותי כדורי הזה שבא ללטף ולחבק עד בלי די. אבל חשוב שתדעו שעם כל המתיקות של חתולים בין זהו חתול רחוב או חתול מבוית, ככלל החתולים הם ממשפחת הטורפים. וככאלה, החתולים צדים את מזונם לצרכי מחיה. אוכל לחתולים מבוסס על בשר. הם פחות צמחוניים, אם כי גם זה קיים. חנות ציפורים בראש תדאג להאכיל את החתול שלכם. מרבית האוכל הנקנה בחנויות לבעלי חיים נקרא אוכל יבש משום שהאוכל מבושל בחום ולחץ גבוה שמתייבש, ולאחר מכן מרוסס מבשמן שנוספים אליו גם ויטמינים. ישנם מקומות באירופה ובארה"ב בו ניתן לקנות גם אוכל רטוב לחתולים שנמכר באריזות של קופסאות שימורים. כשמדברים על אוכל לחתולים חיפה, בחנות ציפורים בראש ניתן למצוא את המזון המתאים לחתול שלכם. בין אם החתול שלכם הוא חתול בוגר, חתול רחוב, גור חתולים או שהחתול שלכם עבר סירוס, אתם תמצאו את האוכל שמתאים לחתול שלכם בחנות ציפורים בראש.

 

איזה אוכל מתאים לחתול שלכם?

צריך לדעת איך לטפל בחתול שלכם. זה לא יהיה נכון לתת לחתול אוכל שאינו מותאם עבורו. חתולים הם כאמור טורפים, וטרפים אוכלים בשר זהו מזון המחיה שלהם. אך גם בשלבים השונים בחייו של החתול צריך להתאים לו את מזונו ולכך תדאג עבורכם חנות ציפורים בראש הממוקמת בחיפה. אוכל לחתולים בחיפה בחנות ציפורים בראש, הנה כמה נקודות שכדאי שתדעו על שלבי המעבר במזון החתולים:

  • מזון יבש לגורי חתולים, נולדו לחתולה שלכם גורים או שקיבלתם גורי חתולים חשוב לדאוג להתפתחותם כבר מרגע היוולדם כמו כל בעל חיים. הדגש באוכל הוא להזנת החתולה שלכם ולאחר מכן גם לגורים שלה באוכל יבש מזין שיתמוך בהתפתחות התקינה של הגור שלכם.
  • מזון יבש לחתולים בוגרים, לחתולי הבית המפונקים שלכם שפחות יוצאים מהבית מעלים במשקל או פשוט התבגרו ופחות ניידים. אוכל יבש עם תוספי מזון פרוביוטים שיעזרו לעיכול אוכל טוב יותר של החתול שלכם למניעת השמנה.
  • אוכל יבש לחתולים מסורסים, חשוב לדעת שלאחר הסירוס חתולים נוטים להשמנה, לכן חשוב להתאים להם אוכל שימנע את השמנתם ולהקפיד על מזון מאוזן ובריא לחתול הבית שלכם.

 

אוכל לחתולים בחיפה ניתן למצוא בחנת ציפורים בראש הממוקמת בחיפה. בחנות ציפורים בראש ניתן למצוא את המזון הטוב ביותר לחתול הבית שלכם מרגע המלטתו ועד להמשך חייו. תוכלו למצוא את המזון הבריא המזין והטוב ביותר בחנות ציפורים בראש. אז הסירו דאגה מלבכם לגבי אוכל לחתולים בחיפה כי את זה תמצאו רק בחנות ציפורים בראש.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here