טיול ראשון לדבלין, אירלנד
קרדיט pixabay

אירלנד היא מדינה יפהפייה עם תרבות והיסטוריה עשירה. יש בה הרבה יעדים ואטרקציות מעניינים שאפשר לחקור.

אם אתם מחפשים מקומות לביקור באירלנד, אנו ממליצים על דבלין, לימריק וגאלווי. אתה יכול להתחיל את הטיול שלך באירלנד מערים אלה ולבקר במקומות האחרים בדרך.

אירלנד היא מדינה עם היסטוריה ותרבות עשירה. מציעה טיולים ואטרקציות שונות, אירלנד מציעה הכל עבור המבקרים.

דבלין: דבלין היא בירת אירלנד. זוהי גם אחת הערים העתיקות באירופה. העיר מציעה מגוון של אטרקציות שונות למבקריה, כולל טריניטי קולג\', גינס מחסן, טירת דבלין וכו'. בעיר יש גם מוזיאונים רבים הכוללים את המוזיאון הלאומי של אירלנד – חיים כפריים, מוזיאון הטבע של דבלין – שיש בהם כמה תערוכות מסקרנות מאוד !

מולינגר: מולינגר ממוקמת במחוז ווסטמית' במחוז ליינסטר. התביעה של מולינגר לתהילה הם שני אתרי המורשת העיקריים שלה – טירת מוידרום והאתר הארכיאולוגי של מואט. תיירים בטוח יהנו מאוד לחקור

אירלנד היא אי קטן שיש בו מספיק מה לראות ולעשות כדי להחזיק מעמד לכל החיים. מהגבעות המתגלגלות של מחוז קרי ועד לרחובות המפותלים של דבלין, אירלנד היא מדינה אחת שתשאיר אותך חשק לעוד.

מאמר זה יסתכל על דברים לעשות בדבלין הלוא היא עיר תוססת ורב-תרבותית שמציעה הרבה מה לראות ולעשות.

דבלין היא המקום המושלם לבלות את החופשות שלך באירלנד. הוא מפורסם בזכות הארכיטקטורה היפה, הסביבה הירוקה והתרבות העשירה שלו. אתה יכול ליהנות מפעילויות רבות בדבלין כמו מוסיקה אירית מסורתית ושיעורי ריקוד, התבוננות בנוף הירוק בסיור אופניים או לחגוג עם החברים שלך באחד מהפסטיבלים הרבים של דבלין. לדבלין יש המון מה להציע לאנשים בכל הגילאים.

דבלין היא גם אחת הערים הזולות ביותר באירופה, מה שהופך אותה ליעד אידיאלי עבור תרמילאים ומטיילים בתקציב נמוך כאחד. אם אתם מחפשים מקומות מדהימים לבקר בהם במהלך שהותכם, אנו ממליצים על ספריית Trinity College, The Guinness Storehouse או Glasnevin Cemetery, שהם כמה מהאטרקציות האייקוניות ביותר שיש לדבלין.

דבלין היא עיר הבירה של אירלנד ומציעה מגוון מגוון של אטרקציות למבקרים.

דבלין היא בירת אירלנד, וקל מאוד להגיע אליה. בעיר יש שפע של אטרקציות, חלקן היסטוריות וחלקן עכשוויות יותר. ישנם אתרי תיירות רבים בדבלין שיעניינו את המבקרים, אך יש בדבלין גם פעילויות שיכולות להיעשות על ידי מקומיים או תיירים כאחד. תיירים צריכים לקחת בחשבון את ההיסטוריה העשירה של דבלין כשהם מבקרים בעיר האירית היפה הזו.

דבלין היא עיר שראתה עלייה במספר התיירים במהלך השנים האחרונות. דבלין מושכת תיירים בשל ההיסטוריה, התרבות שלה, וגם בגלל האטרקציות התיירותיות השונות שנמצאות בה.

אם אתם מחפשים לבקר בדבלין בפעם הראשונה, הנה כמה המלצות שכדאי לכם לשקול. אתה יכול להתחיל בביקור בטירת דבלין שבה נמצא המוזיאון הלאומי של אירלנד. אם אתה רוצה לחקור את התרבות של דבלין, הקפד לראות גם את קתדרלת סנט פטריק שנבנתה לכבוד הקדוש הפטרון של אירלנד. אטרקציה נוספת שאסור לכם לפספס היא טריניטי קולג' שבה סטודנטים עדיין כותבים על נייר פרגמנט עם דיו ונוצה. המקום האחרון שכדאי לכם לבקר בו הוא Gaol Kilmainham שיש בו סיורים מודרכים שיתנו לכם הצצה לאיך נראו החיים

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here